بازدید 5460

کارمندی که نامه دروازه بان پرسپولیس را پاره کرد ناپدید شد

رییس کمیته داوران اتفاقی که شاهدانی نه فقط در کمیته داوران بلکه در کمیته انضباطی دارد را تکذیب می‌کند و به طور کل مدعی می‌شود که اتفاقی نیفتاده درحالی که این ماجرا هنوز در فدراسیون دهان به دهان می‌چرخد و در حال حاضر کارمند مورد نظر به مرخصی رفته و دراتاق دپارتمان داوری نیست
کد خبر: ۵۵۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 26 November 2015

بخشیده شدن ایمان صادقی ماجرای عجیبی بود که به یک داستان پرحرف و حدیث درفدراسیون فوتبال ایران تبدیل شد!

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرا از این قرار بود که نامه بخشش کارت قرمز این بازیکن به دلیل اشتباه واضح داور توسط کمیته داوران به کمیته انضباطی فرستاده شد اما یک نسخه از این نامه وقتی به دست کارمند دپارتمان داوری رسید، وی بدون اینکه اعضای کمیته داوران را در جریان بگذارد نامه را پاره کرد! در همین حین کارمند کمیته انضباطی که از کار او به شدت شاکی شده بود مسوولان کمیته داوران را در جریان گذاشت تا آنها یک بار دیگر یک نسخه از آن نامه را به کمیته انضباطی برسانند. بعد از این اتفاق که باعث دلخوری مسوولان کمیته داوران و کمیته انضباطی شد ماجرای بخشیده شدن ایمان صادقی به ماجرای عجیب و پرحرف و حدیثی تبدیل شد تا جایی که این خبر توسط یکی از شاهدان عینی ماجرا که در کمیته انضباطی حضور داشت به گوش پرسپولیسی‌ها رسید!

کارمندی که نامه دروازه بان پرسپولیس را پاره کرد ناپدید شد

به این ترتیب، کارعجیب و بدون دلیل کارمند کمیته داوران به دردسربزرگی برای این کمیته تبدیل شد و این روزها باید پاسخگوی ماجرای پاره کردن نامه بخشیده شدن ایمان صادقی هم باشند.همین ماجرا هم بهانه‌ای شد تا فریدون اصفهانیان یک بار دیگر برای اتفاقاتی که در کمیته داوران می‌افتد پاسخگوی رسانه‌ها باشد.

اصفهانیان درباره اختلاف نظر زیاد بین کمیته و دپارتمان داوری و ماجرای پاره کردن نامه بخشش صادقی توسط کارمند دپارتمان اینطور می‌گوید: «اینطور که می‌گویند نیست. ما در ساختمان فدراسیون استقرار نداریم. نامه مذکور از کمیته انضباطی به دپارتمان داوری ارجاع شد اما چون خود آقای عنایت در خارج از کشور حضور داشتند و از طرفی جواب ایمیل شان را هم ندادند باعث شد مشکلاتی به وجود بیاید و ما مجبور شدیم خودمان جواب کمیته انضباطی را بدهیم که این نامه هم اکنون در اختیار دبیرکل است. بعد از آن خود آقای عنایت هم برگشت و نامه را امضا کرد و فرستاد. به خاطرهمین یکسری ناهماهنگی به وجود آمد اما اصلا بحث پاره کردن نامه توسط کسی حقیقت ندارد چون کسی اجازه ندارد این کار را انجام دهد.»

طبق معمول رییس کمیته داوران اتفاقی که شاهدانی نه فقط در کمیته داوران بلکه در کمیته انضباطی دارد را تکذیب می‌کند و به طور کل مدعی می‌شود که اتفاقی نیفتاده درحالی که این ماجرا هنوز در فدراسیون دهان به دهان می‌چرخد و در حال حاضر کارمند مورد نظر به مرخصی رفته و دراتاق دپارتمان داوری نیست حتی عدم حضور او در دپارتمان باعث شایعه اخراجش شده است! به هرحال ماجرای بخشیده شدن ایمان صادقی و دلخوری پرسپولیسی‌ها از دیراعلام کردن این خبر باعث شده تا هنوز همه چیز تحت تاثیر این اتفاق عجیب باشد. باید دید عنایت با این کارمند ناراحت و خاطی چه برخوردی می‌کند؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها