بازدید 6801

روسیه عملیات "نابودی کامل" را آغاز می کند

روسیه رسما به عراق اطلاع داد که در چهل و هشت ساعت آینده موشک هایی از دریای خزر با عبور از ایران و عراق و سوریه شلیک خواهد کرد و عملیات نظامی گسترده ای با مشارکت شصت و نه جنگنده سوخوی و بمب افکن های راهبردی توپولف160 و با مشارکت زیردریایی های روسیه در دریای مدیترانه علیه گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در سوریه انجام خواهد داد.
کد خبر: ۵۵۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 26 November 2015
رسانه های عراقی گزارش دادند علت لغو تمام پروازها در کردستان عراق، آغاز عملیات بزرگ روسیه علیه داعش است.

به گزارش شبکه خبر، برخی رسانه های عراقی با اشاره به تعلیق تمام پروازها در سلیمانیه و اربیل اعلام کردند علت این اقدام، خلوت سازی آسمان شمال عراق برای عبور موشک های روسی است.

پایگاه خبری الاتحاد پرس نوشت روسیه قصد دارد عملیات نظامی گسترده ای با مشارکت شصت و نه جنگنده و بمب افکن های راهبردی علیه گروه داعش در سوریه اجرا کند.

روسیه رسما به عراق اطلاع داد که در چهل و هشت ساعت آینده موشک هایی از دریای خزر با عبور از ایران و عراق و سوریه شلیک خواهد کرد و عملیات نظامی گسترده ای با مشارکت شصت و نه جنگنده سوخوی و بمب افکن های راهبردی توپولف160 و با مشارکت زیردریایی های روسیه در دریای مدیترانه علیه گروه داعش در سوریه انجام خواهد داد.

این عملیات «نابودی کامل»  نام دارد.

به همین علت عراق پروازها را در فرودگاههای اربیل و سلیمانیه از بیم رخ دادن حادثه ای برای هواپیماهایی که از همان حریم عبور می کنند و به علت زیاد بودن تعداد موشک هایی که شلیک می شود،  به حال تعلیق در می آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل