بازدید 5687
گزارش

درخواست عجیب نماینده مجلس: فوری اسکوچیچ را اخراج و سعداوی را سرمربی فولاد کنید

شرکت فولاد خوزستان که سالانه 2000 میلیارد درآمد دارد، سریعاً غرامت 2 میلیاردی این مربی ضعیف را بدهد . نعیم سعداوی که سال‌ها تجربه کارکردن با مربیان خارجی را دارد، می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند
کد خبر: ۵۵۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 26 November 2015

شرایط فولاد آنقدر اسفبار شده که علاوه بر هواداران و مسوولان ورزشی خوزستان، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی حالا که به انتخابات نزدیک شده ایم، به این وضعیت اعتراض کردند!

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از روزنامه های ورزشی نوشته بعد از سیدشریف حسینی که بارها به دنبال حل مشکل فولاد خوزستان بود و با هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه جلسه داشت، این بار سیدشکرخدا موسوی دیگر نماینده اهوازی دست به کار شد تا از رقیب انتخاباتی اش عقب نماند و نسبت به نتایج ضعیف فولاد در لیگ برتر اعتراض کرد.

 موسوی در مصاحبه‌ای که با سایت شوشان داشت، صحبت‌های تندی در مورد هیات‌مدیره باشگاه فولاد انجام داد که جای تعجب داشت. مثلا او در مورد بابازاده رییس هیات‌مدیره باشگاه فولاد گفت که او فرق توپ فوتبال و بسکتبال را نمی‌داند: «متأسفانه موضوع تیم فولاد به جای باریک و بحرانی رسیده. ما از همان چند ماه قبل با هیات‌مدیره باشگاه فولاد و رییس هیات‌مدیره اش که فرق توپ فوتبال و توپ بسکتبال را نمی‌داند، یعنی دکتر بابازاده، چندین بار صحبت کردیم و تذکر دادیم ولی روز به روز وضعیت فولاد بدتر شد که بهتر نشد. این مشکلات از فصل قبل که نمی‌دانم چه معاملات و موضوع‌هایی پشت پرده بود، ایجاد شد و با رفتن دهکردی، این مدیرعامل بی‌حاشیه و موفق فولاد، این سیاه‌روزی‌ها کلید خورد و همچنین با رفتن مربی که تیم را قهرمان کرد و سایر کادر باشگاه، کامل شد و سوال بزرگی که هنوز بی‌پاسخ مانده، این است که این تغییرات چه منفعتی برای چه کسانی داشته؟ اژدری‌زاده ضمن اینکه انسان محترمی است ولی هنوز مدیریت باشگاهی مثل فولاد برایش خیلی خیلی زود بود.»

سیدشکرخدا موسوی در پایان مصاحبه‌اش درخواست عجیبی هم از مسوولان باشگاه فولاد خوزستان داشت و آن هم سرمربی شدن نعیم سعداوی بود: «نعیم سعداوی که سال‌ها تجربه کارکردن با مربیان خارجی را دارد، می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند و به رده‌های بالاتر ببرد. سعداوی می‌تواند آرامش را به اردوی فولادی‌ها که هوادارانش تسکینی به جز برد تیم محبوب شان ندارند، برگرداند و آنها را خوشحال کند. شرکت فولاد خوزستان که سالانه 2000 میلیارد درآمد دارد، سریعاً غرامت 2 میلیاردی این مربی ضعیف را بدهد و موضوع را ختم به خیر کند. از آقای مدرس خیابانی رییس هیات‌مدیره شرکت فولاد هم انتظار دارم به این مساله ورود کند و برای این مشکل کمیته‌ای تشکیل دهد. در غیر این صورت از طریق وزارتخانه اقدام می‌کنم و تمامی مسائل پشت پرده و رانت‌ها و پول‌های حیف و میل شده را به مردم اعلام می‌کنم.»

هنوز یک روز هم از این صحبت‌ها نگذشته بود که خبر رسید باشگاه فولاد قصد دارد در کادرفنی‌اش دست به تغییر بزند اما نه تغییری که شکرخدا موسوی خواسته بود. ظاهرا مسوولان باشگاه فولاد دنبال این هستند که در نهایت اسکوچیچ را اخراج کنند و سرمربی جدید بیاورند. یک سرمربی که بتواند فولاد را از خطر سقوط نجات دهد. برای این کار هم تنها چند مربی هستند که می‌توانند به باشگاه اطمینان دهند که تیم را نگه می‌دارند چون آنها سابقه درخشانی دراین کار دارند.

اطافیان باشگاه برای بقای فولاد فیروز کریمی را در نظر گرفته اند. مربی ای که ادعا می کند بارها درتیم‌های مختلف رو به سقوط سرمربی شده و آنها را از خطر سقوط نجات داده. بر همین اساس خبر می‌رسد فولاد که ظاهرا از بازگشت حسین فرکی ناامید شده، به دنبال آوردن فیروز کریمی است تا بلکه او بتواند تیم را از خطر سقوط نجات دهد.

البته گفته می‌شود حضور فیروز کریمی در فولاد با یک مانع بزرگ مواجه شده. آن هم عمل جراحی این مربی است. ظاهرا کریمی باردیگر باید حنجره خود را عمل کند و با توجه به توصیه پزشکان این کار باید در اولین فرصت انجام شود. به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد فیروز بتواند به خوزستان برود. با این حال رایزنی‌ها و مذاکرات فولاد با وی به طور چراغ خاموش ادامه دارد و شاید کریمی عمل جراحی خود را به تعویق بیندازد یا اینکه با کمک گرفتن از دستیارانش بتواند کار را پیش ببرد. اتفاقی که قبلا و در استقلال اهواز هم افتاده بود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر