بازدید 3761

قتل هستی کوچولو در دنیای شیشه‌ای مادر

کد خبر: ۵۵۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 26 November 2015
نوزاد 10 ماهه قربانی توهمات خطرناک شیشه‌ای مادر جوانش شد و به قتل رسید.

به گزارش ایران، روز 21 آبان ماه امسال، پیکر نیمه‌جان نوزاد 10 ماهه‌ای به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال یافت و در بخش اورژانس این مرکز درمانی بستری شد.

با توجه به مشاهده آثار گاز با دندان، کبودی و آثار زخم روی بدن نوزاد، سرنوشت دردناک این کودک به پلیس 110 مخابره شد و مأموران کلانتری 11 نیشابور برای پیگیری ماجرا بلافاصله وارد عمل شدند. با گذشت 72 ساعت از بستری شدن نوزاد و با وجود تلاش پزشکان، هستی کوچولو جان خود را از دست داد.

کارآگاهان جنایی در تحقیقات خود متوجه شدند مادر این کودک، اعتیاد به شیشه دارد و پس از هماهنگی قضایی زن جوان که اکرم نام دارد دستگیر شد. مادر 31 ساله در تحقیقات ابتدایی گفت: شوهرم در زندان است، من روز حادثه در خانه نبودم. برادر 33 ساله‌ام که سابقه کیفری دارد و شیشه‌ای است بچه‌ام را کتک زده و می‌خواهم مجازات شود. من بچه‌ام را خیلی دوست داشتم و از روی محبت او را گاز می‌گرفتم و نمی‌فهمیدم چه می‌کنم.

با این اعترافات، پلیس برادر اکرم را نیز دستگیر کرد. اما پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی که موضوع اصابت جسم سخت به سر نوزاد و کودک‌آزاری و قتل دختر 10 ماهه را تأیید می‌کرد مادر هستی و برادرش مواجهه  داده شدند. مادر شیشه‌ای که به ایستگاه اعتراف رسیده بود راهی جز افشای رازش ندید و قتل دخترش را پذیرفت.

سرهنگ سید حسن حسینی، رئیس پلیس نیشابور در این‌باره به شوک گفت: تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای روشن شدن ابعاد مبهم این کودک‌آزاری مرگبار ادامه دارد.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر