بازدید 4178

جب بوش: اوباما اراده‌ای برای نابودی داعش ندارد

«جب بوش» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، «باراک اوباما» اراده و خواست قلبی برای نابود کردن گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه ندارد.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 25 November 2015
«جب بوش» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، «باراک اوباما» اراده و خواست قلبی برای نابود کردن گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه ندارد.

به نوشته روزنامه «هیل» (ارگان رسمی کنگره آمریکا)، بوش در گفت وگو با شبکه خبری «سی ان ان» گفت: ما به راهبردی نیاز داریم که داعش را به طور موثر نابود کند و اراده و انجام این کار در ما وجود دارد.

وی افزود: رئیس جمهوری(اوباما) این اراده و خواسته را ندارد. این روند تدریجی، فاقد کارایی است. این تلاشی از سر بی علاقه گی است. اگر ما درباره این مسئله جدی هستیم باید روش جدی و قوی را در پیش گیریم.

بوش در مورد اظهارات اخیر اوباما مبنی بر محدود کردن داعش در عراق و سوریه گفت: این محدود کردن باعث افزایش قدرت این گروه می شود.

وی از رابطه اوباما با روسیه در زمینه جنگ با داعش گفت: روسیه در این زمینه متحد ما نیست. ما به جای برخورد از موضع ضعف با آنها باید از موضع قدرت با آنها برخورد کنیم. ضعف ما به آنها این اجازه را داد که در سوریه پایگاه نظامی ایجاد کرده و در خاورمیانه دخالت کنند. آنچه که ما از «ولادیمیر پوتین» یاد گرفته ایم این است که وی وقتی موضع ضعیف را حس کند، از آن بهره برداری می کند. روسیه به قدرت احترام می گذارد.

بر اساس این گزارش، در پی حملات متعدد تروریستی، راهبرد اوباما برای شکست گروه تروریستی داعش به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.


گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات تروریستی پاریس را به عهده گرفت. این حملات 129 کشته و بیش از 300 زخمی به جا گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار