بازدید 5491

خرمگاه: نمی‌توانم نام صالح را همکار بگذارم

ان‌شاءالله دوربین‌ها حرکات صالح را گرفته باشند تا همه ببینند او چه کار کرد. مشت‌گره کردن با حرکات ناشایست با دست فرق می‌کند. امروز هر دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند، اما برای صالح متأسفم که این کارها را انجام داد
کد خبر: ۵۵۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 25 November 2015

مربی تیم نفت و دستیارعلیرضا منصوریان به شدت از همتایش در تیم استقلال انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد خرمگاه مربی تیم نفت تهران درخصوص اعتراض کادرفنی این تیم به مجید صالح، مربی استقلال خاطرنشان کرد: واقعاً برای صالح متأسفم، چون فقط دم از حرفه‌ای‌گری می‌زند. او چرا قبل از بازی با بیرانوند و مطهری صحبت کرد و گفت حق شما نیست که بیرون باشید؟! این چه صحبتی است؟ ما بازی را باختیم و بعد از آن به سمت استقلالی‌ها رفتیم تا به آنها تبریک بگوییم، اما صالح با حرکات ناشایست دست از ما استقبال کرد! استقلال برده که برده، نوش جانش، اما دیگر این حرکات چیست؟!

خرمگاه در خصوص اینکه مظلومی گفته این مسائل سوءتفاهم بوده ، گفت: ان‌شاءالله دوربین‌ها حرکات صالح را گرفته باشند تا همه ببینند او چه کار کرد. مشت‌گره کردن با حرکات ناشایست با دست فرق می‌کند. امروز هر دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند، اما برای صالح متأسفم که این کارها را انجام داد. من نمی‌توانم نام صالح را همکار بگذارم.

درخصوص کیفیت بد زمین ورزشگاه تختی گفت: خودمان هم مانند استقلالی‌ها از این زمین راضی نیستیم. واقعیت این است که زمین تختی کیفیت خوبی ندارد، اما ما با این ورزشگاه قرارداد داریم. همه می‌دانند که نفت فوتبال روی زمین انجام می‌دهد و ناراحت هستیم که باید در این زمین بازی کنیم.

وی درباره عملکرد داور بازی نفت - استقلال عنوان کرد: اصولاً یاد گرفته‌ام که در مورد داوری حرفی نزنم، اما فکر می‌کنم حاج‌بابایی در دو سه صحنه اشتباه کرد.

وی درباره اعتراض‌های امروز پیام صادقیان و اینکه آیا کادرفنی نفت نتوانسته او را مهار کند، عنوان کرد: هر کسی شرایط خود را دارد. ما امسال از صادقیان تعداد بازی‌های زیادی گرفتیم و مشکلی نداشته است. این هنر مربی است که بتواند از بازیکن بازی بگیرد. هرچند معتقدیم برای اینکه یک بازیکن موفق باشد باید به شرایط ایده‌آل برسد، اما در مجموع فکر می‌کنم توانسته‌ایم صادقیان را مهار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها