بازدید 13956
گزارش بازی

هندبال ایران با شکست بحرین دریکقدمی المپیک

ایران با این برد به فینال رسید. تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 25 November 2015

تیم ملی هندبال ایران با درخشش خود طی ششمین مسابقه اش در انتخابی المپیک برابر بحرین به پیروزی شیرینی رسید و فینالیست شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی هندبال با هدایت عرفان اسماعیلاگیچ امروز چهارشنبه در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک در قاره آسیا برابر بحرین قرار گرفت. ملی‌پوشان هندبال دراین مسابقه با نتیجه 35 بر30 برابر بحرین با هدایت بروت ماچک، سرمربی سابق تیم ملی ایران پیروز شدند تا به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کنند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه 16 بر12 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

هندبال ایران با شکست بحرین دریکقدمی المپیک

دراین مسابقه سعید حیدری‌راد، دروازه‌بان ایران بارها با واکنش‌های کم‌نظیر خود مانع گلزنی بازیکنان بحرین شد و در طرف مقابل ملی‌پوشان ایران به خوبی از حملات خود استفاده کردند.شاگردان عرفان در دیدار نهایی باید به مصاف برنده بازی‌ کره‌جنوبی و قطر بروند که تیم پیروز دیدار پایانی به صورت مستقیم راهی رقابت‌های المپیک خواهد شد. مسابقه پایانی روز جمعه از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

پیش ازاین تیم ایران دربازی نخست خود با نتیجه 39 بر31 از سد عمان گذشته بود و در بازی دوم خود هم با حساب 33 بر 18 از سد ازبکستان گذشت. شاگردان عرفان در بازی سوم هم موفق شدند 31 بر 27 ژاپن را مغلوب کنند، اما در چهارمین بازی خود با نتیجه 32 بر 17 مغلوب قطر شدند. شاگردان عرفان برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند با حساب 30 بر 24 از سد عربستان عبور کنند.

دراین رقابت‌ها که تا 6 آذر ادامه دارد، 11 تیم برتر آسیا در دو گروه رقابت می‌کنند. در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.

تاکنون علاوه برتیم هندبال برزیل، میزبان مسابقات المپیک، تیم‌های فرانسه (قهرمان جهان) و آرژانتین (قهرمان بازی‌های پان امریکن) به المپیک ریو راه یافته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر