بازدید 4545

حفظ سود در صنعت مس با کاهش هزينه‌هاي قطعات

رويکرد جدي معاونت ذوب و پالايش مجتمع مس سرچشمه کاهش هزينه‌هاي قطعات و مواد مصرفي به منظور مقابله با افت قيمت و حفظ سود است.
کد خبر: ۵۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 25 November 2015
 رويکرد جدي معاونت ذوب و پالايش مجتمع مس سرچشمه کاهش هزينه‌هاي قطعات و مواد مصرفي به منظور مقابله با افت قيمت و حفظ سود است.

به گزارش تاباک اقتصادی، علي نوروزي معاون ذوب و پالايش مجتمع مس سرچشمه با بيان اين مطلب از رويکرد جدي اين معاونت در کاهش هزينه‌هاي قطعات و مواد مصرفي خبر داد.
وي گفت: اين معاونت بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، باب همکاري و تعامل را با سازندگان و توليدکنندگان داخلي به منظور ساخت قطعات و برخي مواد مصرفي شيميايي گرانقيمت که وارداتي هستند آغاز کرده است.
وي با بيان اينکه مهم‌ترين چالش پيش روي اين معاونت در امسال افت قيمت جهاني مس است، اظهار کرد: براي مقابله با افت قيمت و جلوگيري از ضرر در تلاش هستيم با توانمندسازي نيروهاي متخصص و با بازنگري فرآيندها و توجه ويژه به نگهداري صحيح تجهيزات بهره‌وري را افزايش دهيم.
نورزوي با تشريح سياست‌ها و اولويت‌هاي کاهش هزينه‌اي اين معاونت گفت: اين معاونت در نظر دارد با بازنگري در مصرف قطعات و مواد، ضايعات ايجاد شده در فرآيندهاي توليد‌اند و کاتد را کاهش دهد و کيفيت محصولات را افزايش دهد.
معاون ذوب و پالايش مجتمع توليدي مس سرچشمه در خصوص اقدامات عملي که براي عملي‌سازي کاهش هزينه‌ها و ايجاد بهره‌وري انرژي در مجتمع مس سرچشمه در حال انجام است، اظهار کرد: درحال‌حاضر بهينه کردن دانسيته جريان در سالن الکتروليز براي کاهش ميزان انرژي مصرفي توليد کاتد، نصب بانک‌هاي خازني در واحدهاي ريخته گري پالايشگاه، پوشش دادن سطح سلول‌ها و جلوگيري از تبخير الکتروليت و تغيير فناوري ذوب کنسانتره در توليد‌اند از جمله اقدامات موثر انجام شده در کاهش هزينه‌ها در مجتمع مس سرچشمه است.
وي افزود: يکي ديگر از برنامه‌هاي اين معاونت پايش منظم قطعات و مواد مصرفي به منظور نگهداري بهتر و استفاده بهينه از تجهيزات و افزايش آماده به کاري آنها است تا از خرابي‌هاي احتمالي جلوگيري به عمل آيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار