بازدید 6360

در10روز، 3 بار بارسلونا را شکست دادم

در 10 روز، سه بار بارسا و فن خال را شکست دادم که فراموش ناشدنی است. 18 فوریه 1999 در نوکمپ و در یک چهارم کوپا دل ری 3-2، بازی برگشت،24 فوریه در مستایا 4-3، و 27 فوریه درلالیگا نیز 4-2 ... یازده گل در سه مسابقه به آنها زدیم
کد خبر: ۵۴۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 25 November 2015

کلودیو رانیری مربی مشهور ایتالیایی، هدایت تیم شگفتی ساز لسترسیتی را در لیگ برترانگلیس برعهده دارد؛ تیمی که فصل گذشته در چنین مقطعی درمنطقه سقوط قرار داشت اما امسال صدرنشین لیگ سخت و فشرده جزیره است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم منسجم لستر، شنبه آینده در زمین خودی میزبان تیم دوم جدول یعنی منچستریونایتد است. ملاقات دوباره رانیری با لوییس فن خال. این دو، زمانی در دهه 90، مربی والنسیا و بارسلونا بودند و سابقه رویارویی با یکدیگر را در کارنامه دارند.

رانیری در همین رابطه به گاتزتا دلواسپورت گفت:«خیلی خوب آن مقطع را به یاد دارم. من مربی والنسیا بودم و فان خال مربی بارسلونا. در 10 روز، سه بار بارسا و فن خال را شکست دادم که فراموش ناشدنی است. 18 فوریه 1999 در نوکمپ و در یک چهارم کوپا دل ری 3-2، بازی برگشت،24 فوریه در مستایا 4-3، و 27 فوریه درلالیگا نیز 4-2 بارسلونا را شکست دادیم. هت تریک در ده روز. آن سال در فینال کوپا دل ری، 3-0 اتلتیکو را شکست داده و قهرمان شدیم. بازی روز شنبه بازی بزرگی خواهد شد. منچستریونایتد از تیم های افسانه ای فوتبال است و فن خال هم جزو بهترین مربیان تاریخ فوتبال.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار