بازدید 5554

عذرخواهی منصوریان از دختر مربی اش

کد خبر: ۵۴۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 24 November 2015

شاید باورتان نشود اما علیرضامنصوریان آنقدر در فوتبال ایران قدیمی است که می گوید توسط مرحوم دهداری کشف و وارد فوتبال شده است(!): بعضی‌ها درتاریخ فوتبال فقط یک نفر هستند و اتفاقی که برای من در فوتبال ایجاد شد استارتی بود که دهداری زد و من زیرنظرایشان فوتبال بازی کردم. او می‌گفت اخلاق، درس و در مرحله سوم فوتبال. طرز فکری که این روزها در فوتبال ما گم شده است. من از دختر ایشان عذرخواهی می‌کنم که به دلیل حضور در تمرین امروز نمی‌توانم در مجلس ایشان باشم. قول می‌دهم که در اولین فرصت به صورت حضوری خدمتشان برسم.  شاید قسمت من این مربی های خوب بوده که آینده من را تغییر بدهند. در تمرینات و سبک مربیگری از دهداری الگوی زیادی گرفتم.»

منصوریان که با چند بازیکن خود مورد انضباطی داشته، ادامه داد: من هیچ موقع به مربیانی که داشتم توهین نکردم و حرفی روی حرف شان نزدم و همیشه سعی کردم احترام بگذارم .  چون بیرانوند را می‌شناسم که بازیکن بسیار ساده‌ای است و همیشه به او می‌گفتم که باید زبانت را مهار کنی، اتفاقات مربوط به او را به دل نمی‌گیرم. شیخ‌ویسی دروازه‌بان فوق‌العاده خوبی است، بیرانوند و او را لازم داریم و از همین جا اعلام می‌کنم بیرانوند را به هیچ تیمی نخواهیم فروخت.

عذرخواهی منصوریان از دختر مربی اش

مربی نفتی‌ها در مورد بیرانوند گفت: چیزی که لازم بود برای این دروازه‌بان اتفاق افتاد و الان دارد به خوبی تمرین می‌کند. خیلی خوشحال شدم در لیست تیم‌ملی بوده و بازی کرد. این روزها تغییرات زیادی در بیرانوند دیده می‌شود. داریم تلاش می‌کنیم تا او در آینده به این نتیجه برسد که بگوید که این روزها خیلی به من سخت گذشت اما خدا پدر منصوریان را بیامرزد که من را به این شرایط رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی