بازدید 2857

قانون حاکم باشد، نه زور

کد خبر: ۵۴۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 24 November 2015
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه سخنرانی‌ها و تجمعات مجوز دار مورد اعتراض و حمله گروه هایی قرار می گیرد و نهایتا لغو می‌شود،‌ خواستار آن شد که وزارت کشور از مجوز خود برای سخنرانی‌ها و تجمعات دفاع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین دهدشتی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 3 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک هفته بسیج در تذکر شفاهی گفت: تجمع و ازدحام و معطلی زوار در مرزها برای اخذ ویزا سبب ایجاد زحمت و نارضایتی شده است لذا وزارت امور خارجه باید توجه ویژه ای در این خصوص داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت:‌ صندوق های بازنشستگی حافظ منافع مردم و امانتدار سرمایه های بازنشستگان است اما متأسفانه همچنان اقدامات ناخوشایندی در صندوق های بازنشستگی نفت و تأمین اجتماعی در حال رخ دادن است.

وی افزود: به دنبال تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، اصلاح رویه ها و شفاف سازی و نظارت انتظار می رفت که پس از مدت کوتاهی متوقف شده است؛ همچنین شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت در دو دهه گذشته مسائل قابل تأملی را رقم زده است که دکل های گمشده و آهن پاره تنها بخشی از معضلات است لذا ضروری است دستگاه های نظارتی اقدامات لازم را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: بی برنامه گی و عدم راهبرد مشخص در مناطق آزاد کشور از دو دهه قبل با لایحه های دولت افزایش یافته لذا باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین سهم مناطق آزاد در اقتصاد کشور باید روشن شود.

وی به وزیر کشور تذکر داد و گفت: بعضا سخنرانی ها و تجمعات مجوز دار مورد اعتراض و حمله گروه هایی  قرار می گیرد و نهایتا لغو می شود وزارت کشور ا گر توان ارائه و نظارت بر مجوز را دارد باید بر آن ایستادگی کند و نشان دهد که قانون حاکم است نه زور.

دهدشتی یادآور شد: کنترل گرد و غبار مصوبات دولت نهم، دهم و یازدهم بود و است که تنها بر کاغذ مانده و مردم همچنان منتظر اقدامی عملی هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در جلسات علنی دادگاه برای حضور خبرنگاران و حتی نمایندگان سخت گیری هایی صورت می گیرد اما در جلسات غیر علنی مانند دادگاه سعید مرتضوی متهم بعضا با محافظ به دادگاه برده می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار