بازدید 2802

تامین اجتماعی برآمده از مشارکت کارفرما و کارگر است

کد خبر: ۵۴۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 24 November 2015
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی برآمده از مشارکت کارفرمایان و کارگران است و کارفرمایان باید به موقع نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام نمایند تا تامین اجتماعی نیز بتواند بموقع پاسخگوی مطالبات بیمه شدگان و مستمری بگیرانش باشد .

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمدباقر شریعتی با اشاره به اینکه تعامل دو سویه میان سازمان و مخاطبانش در تحولات کلان کشور حائز اهمیت است گفت : سازمان تامین اجتماعی برای انجام بموقع تعهداتی که بر دوش دارد نیازمند همراهی تمام کسانی است که نیاز به وجود اثر گذار تامین اجتماعی را احساس می کنند.
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به  بدهی های کلان برخی شهرداری های کشور از جمله شهرداری بهبهان گفت تامین اجتماعی برآمده از مشارکت کارفرمایان و کارگران است و کارفرمایان باید به موقع نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام نمایند تا تامین اجتماعی نیز بتواند بموقع پاسخگوی مطالبات بیمه شدگان و مستمری بگیرانش باشد .
وی با اشاره به اصول 3 و 43 قانون اساسی تصریح کرد : رفع فقر و تامین نیازهای اساسی مردم به عهده دولت است .
در ادامه محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با تقدیر از پیگیریهای مجدانه نمایند مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، به ویژه  در حوزه تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی امین اندوخته های جامعه کارگری است و برای برنامه ریزی های کلان نیاز به مشارکت بیشتر  کارفرمایان است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان همچنین خواستار آن شد تا با محور قرار دادن بهره مندی از تمام ظرفیت ها شاهد توسعه بیش از پیش تامین اجتماعی و اهداف بلند مدت آن باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل