بازدید 4684
کنفرانس خبری

دلایل صعود مجدد ذوب آهن به فینال جام حذفی از زبان یحیی

سرمربی تیم ذوب آهن پس از صعودش مجدد تیمش به فینال جام حذفی ، دلایل موفقیت در دیدار برابر تیم همشهری شان سپاهان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 24 November 2015

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی عصر سه‌شنبه پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: تیم ما در مسابقه امروز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و خیلی زود، در دقیقه نخست بازی گلزنی کرد اما به دلیل اشتباه خودمان، گل تساوی را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه دیدار مقابل سپاهان یک مسابقه بسیار دشوار به شمار می‌رفت، بیان داشت: حریف در بازی امروز فشار بسیاری روی دروازه ذوب‌آهن وارد کرده بود و با توجه به اینکه سپاهان اصلاً دوست نداشت بازنده باشد، فشار بسیاری به تیم ما وارد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان افزود: باید به بازیکنان تیمم تبریک بگویم و این پیروزی را به کارگران کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تقدیم کنم زیرا بازیکنان ما امروز بسیار خوب بودند و هرچه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند.

دلایل صعود مجدد ذوب آهن به فینال جام حذفی از زبان یحیی

وی درباره گل‌هایی که سپاهان در این مسابقه دریافت کرد، گفت: ما یک گل روی شوت کریمی دریافت کرده و در صحنه دوم نیز با اشتباه خود، گل دریافت کردیم اما جوانان سپاهان با وجود اینکه یک بازیکن کمتر داشتند، بسیار خوب کار کردند و در ضد حملات عملکرد بسیار خوبی داشتند، هرچند که در نهایت ما پیروز شدیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم خودتان را در خرمشهر ببینید، افزود: امروز تمام بازیکنان ما میل به پیروزی داشتند و ایمان داشتند که می‌توانند حریف را شکست دهند و شرایط روحی در پیروزی ما در ضربات پنالتی بسیار مهم بود.

وی با بیان اینکه مرتضی تبریزی در دو ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته گفت: او در این مدت بسیار روان بازی می‌کند و یکی از مهره‌های تأثیرگذار ذوب‌آهن به شمار می‌رود. تیم سپاهان بعد از اخراج بازیکنش، با دفاع چند لایه بین مهاجمان و هافبک‌های ما فاصله ایجاد کرد و تلاش کرد که مانع از فشار ما شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر