بازدید 4652

واکنش نمایندگان به بازگشت کوچک زاده چه بود

برخی نمایندگان مجلس پس از بازگشت مهدی کوچک زاده به صحن علنی مجلس٬ واکنش‌هایی داشتند که جالب‌ترین آن واکنش پیرموذن بود وقتی که می‌گفت تازه از دستش راحت شده بودیم که برگشت!
کد خبر: ۵۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 23 November 2015
به گزارش ایلنا٬ مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران که در دقایق ابتدایی نشست علنی صبح امروز مجلس، در حاشیه اخطار قانون اساسی و در اعتراض به نحوه مدیریت جلسه با تقدیم استعفای خود به هیات رئیسه و ایجاد تشنج و هیاهوی فراوان مجلس را ترک کرده بود، با حضور در صحن علنی بر روی صندلی خود نشست.

کوچک‌زاده که حدود ساعت ۸:۳۰ صبح امروز از صحن علنی مجلس خارج شده بود حدود ساعت ۱۰ صبح به مجلس بازگشت و پس از آنکه دقایقی در کنار درب ورودی صحن نظاره‌گر همکارانش بود، به سمت صندلی خود حرکت کرد.

این در حالی است که در‌‌ همان بدو ورود کوچک‌زاده، بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس به سمت او حرکت کرد و با تعجب پرسید: چرا برگشتی؟!!

با این حال شاید جالب‌ترین واکنش نسبت به بازگشت کوچک‌زاده را باید در رفتار پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین جستجو کرد که پس از بازگشت نماینده مستعفی تهران خود را به او رساند و با صدای بلند و در حالی که می‌خندید٬ نسبت به بازگشت کوچک‌زاده واکنش نشان داد.

پیرموذن که بر روی لبه صندلی کوچک‌زاده نشسته بود و او را در آغوش می‌فشرد و می‌خندید، با نشان دادن او به خبرنگاران فریاد می‌زد کوچک‌زاده برگشته است...

پیرموذن همچنین رو به خبرنگاران با صدای بلند گفت: تازه از دست او راحت شده بودیم، خوشحال شده بودیم اما کوچک‌زاده برگشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل