بازدید 2476

لایحه شفاف سازی توضیح واضحات است

کد خبر: ۵۴۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 23 November 2015
نماینده مردم سمنان در مجلس لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی را توضیح واضحات برشمرد و گفت در این لایحه دست احزاب برای منابع مالی باز گذاشته شده است.

به گزارش فارس،‌ علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 2 آذر در مخالفت با دو فوریت بررسی لایحه شفاف سازی منابع مالی و هزینه‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی گفت: مدت مدیدی است که موضوع بررسی اموال مسئولان در حال خاک خوردن است.

وی با ابراز شگفتی از دلهره مسئولان در اعلام فهرست اموال خود اظهار داشت: موضوع به این مهمی کنار گذاشته شده است و به جای آن بحث شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی مورد بررسی قرار می‌گیرد!

خسروی سهل‌آبادی لایحه شفاف سازی منابع مالی و هزینه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را توضیح واضحات برشمرد و گفت: با این لایحه نمی‌توان با منابع مالی و هزینه‌های غیر قانونی مقابله کرد.

وی با این سؤال که برای ردیابی پول‌های کثیف چه کرده‌اند؟ خاطر نشان کرد: وزارت کشور در این لایحه دست یک مجموعه از افراد را کوتاه کرده اما دست احزاب را در هزینه‌های انتخاباتی باز گذاشته است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: شما صحبت راجع به کرسنت را ممنوع کردید چرا که آنجا نیز احزاب و گروه‌ها پشت قضیه هستند و اکنون می‌خواهید در عرض 24 ساعت موضوع منابع مالی داوطلبان انتخابات را حل کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار