بازدید 2467

رسیدگی به آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای در مجلس

کد خبر: ۵۴۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 23 November 2015
رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خانه ملت،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور با تشکر از تصویب طرح معافیت مالی آموزشگاه‌ها که به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسید، 12 خواسته اساسی آموزشگاه‌ها را که منجر به توسعه امر مهارت‌آموزی در کشور و گسترش اشتغال پایدار و نیز موجب برون‌رفت آموزشگاه‌ها از این وضعیت آشفته می شود، ارائه دادند.

در این دیدار، رئیس مجلس طی سخنانی توصیه‌های لازم را به آنها داشت و اعلام کرد که برخی از این مواد و خواسته‌ها برای بررسی در مجلس قابل طرح است.

به گزارش خانه ملت، کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور شامل 255 انجمن صنفی در کشور هستند و 15 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای را شامل می شوند که با توجه به مشکلات این آموزشگاه ها و به دلیل عدم کافی بودن حمایت دولتی و رقایت نسبی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با آموزشگاه‌ها طی سه چهار سال گذشته بیش از 4 هزار از این آموزشگاه‌ها ورشکسته شدند و از صحنه مهارت‌آموزی خارج شدند که این ضربه بزرگی به بحث اشتغال محسوب می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر