بازدید 2762

بررسی عملکرد صندوق کارآفرینی امید

کد خبر: ۵۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 23 November 2015
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از حضور نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیددر کمیسیون متبوعش برای ارایه گزارش عملکرد این صندوق خبر داد.

هادی قوامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار امروز دوشنبه (2 آذرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: اصغر نورالله زادهمدیرعامل صندوق کارآفرینی امید میهمان این کمیسیون بود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) با حضور در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق پرداخت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به عملکرد صندوق کارآفرینی و امید، تصریح کرد: نورالله زاده با حضور در کمیسیون برنامه، همچنین توضیحاتی را در رابطه با عملکرد صندوق که باعث کارآفرینی و ایجاد اشتغال شده داد.

وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید ادامه داد: اعتبارات صندوق در سال 91 حدود 330 میلیارد تومان بوده در سال 92، 93 و 94 هرسال 1000 میلیارد تومان بوده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون صندوق کارآفرینی و امید در استان های مختلف سرمایه گذاری های حمایتی های بسیاری انجام داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر