بازدید 2661

چرا فقط کشتار فرانسوی ها نقض حقوق بشر است

کد خبر: ۵۴۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 23 November 2015
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدعیان حقوق بشر نباید تفاوتی را بین قربانیان نقض حقوق بشر قائل شوند، اگر این‌ها مدعی واقعی حقوق بشر هستند چرا در قبال همه وحشی‌گری‌هایی که در متطقه رخ می‌دهد ساکت هستند.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص برخوردهای دوگانه کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد در قبال کشورهای مختلف، اظهار داشت: باید از این مدعیان حقوق بشر پرسید که چرا در قبال آن همه انسانی را که در سراسر جهان سر بریده می‌شوند خود را به خواب می‌زنند، آیا نباید پرسید که این چه حقوق بشری است که در دنیا پیگیری می‌شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق بشر در جاهایی که زنان، کودکان و غیرنظامیان را سر می‌برند ساکت است، بیان کرد: از طرف دیگر در قبال کشوری مانند روسیه که بر فرض معارضین حکومت بشار اسد را مورد حمله خود قرار داده است، شروع به صدور قطعنامه کرده است.
 
عضو‌کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر این‌ها مدعی واقعی حقوق بشر هستند چرا در قبال همه وحشی‌گری‌هایی که در منطقه رخ می‌دهد ساکت هستند، متذکر شد: چطور می‌شود ‌کودکان یمنی کشته می‌شوند ولی آن‌ها نگران نمی‌شوند ولی هنگامی که روسیه اقدماتی را علیه داعش در سوریه انجام می‌دهد، مدعیان دروغین حقوق بشر نگران می‌شوند.
 
پزشکیان با بیان اینکه من اطلاع دقیقی ندارم که روسیه در سوریه چگونه عمل می‌کند ولی می‌خواهم بگویم اگر حقوق بشر یک ارزش ثابت است، مدعیانش نباید تفاوتی را بین قربانیان نقض حقوق بشر قائل شوند.
 
وی در ارتباط با حوادث اخیر پاریس با اشاره به سخن یکی از عناصر آمریکایی افزود: اگر فرنسوی‌ها کشته شوند، حقوق بشر نقض می‌شود ولی هر روز در بغداد و‌ جاهای دیگر که با بمب انسان‌های زیادی کشته می‌شوند حقوق بشر نقض نمی‌شود، با وجود رخ دادن این همه فاجعه در منطقه، حقوق بشر کجاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس