بازدید 2227

کمیت لنگ شاکله سیاسی خانه احزاب

کد خبر: ۵۴۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 23 November 2015
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان گفت هیچ حزبی با این نگرش که دردهای جامعه را درمان کنند وارد عرصه نشده‌اند و بیشتر به دنبال مسائل آرمانی هستند.

جواد هروی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص فعالیت فعلی خانه احزاب، اظهار داشت: به نظر من خانه احزاب باید فعالیت بیشتری داشته باشد، در حال حاضر بر اساس آمار حدود 231 تشکل سیاسی شکل گرفته و رسمیت یافته است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید ببینیم که چند تشکل سیاسی به صورت شناسنامه‌دار در عرصه حاضر شده‌اند و می‌توانند مراجعه کنندگان خود را قانع کنند، بیان کرد: احزاب باید بتوانند در مقوله‌های مختلف کشور مانند امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تاثیرگذار باشند و در برابر مشکلات راهکار ارائه دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احزاب باید برای برون رفت از وضعیت نازیبای موجود طرح تازه‌ای بدهند، متذکر شد: می‌توان گفت هیچ حزبی با این نگرش وارد عرصه نشده ‌است تا درمانی بر مشکلات جامعه باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید به سمت خانه احزاب فعالی برویم که موجبات اعتماد به نفس قشر سیاسی جامعه از یک طرف و موجب رفع نگرانی عموم جامعه باشد.

وی افزود: این نگاه را من در خانه احزاب فعلی مشاهده نمی‌کنم یا می‌توان گفت حداقل این شاکله را در بنیان‌های خانه احزاب کم رنگ می‌بینیم و لازم است که خانه احزاب ما فعال‌، پویا و با خواسته مردم نزدیک‌تر باشد.

هروی با بیان اینکه آنچه در تصورات برخی از احزاب و تشکل‌های سیاسی کشور می‌بینیم بیشتر نگرش‌های آرمانی است، ادامه داد: من در نگارش برخی از احزاب فعالیت‌هایی دارم و در آنجا می‌بینم که بسیاری از مرام نامه‌ها بیشتر پیرامون مباحثی است که با اصول جامعه ما همخوانی ندارد و دردی ازجامعه را درمان نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات، بیان کرد: تحرکاتی اخیرا از سوی برخی از احزاب آغاز شده است که احزاب قوی برای اولین بار در کشور در حال شکل گیری هستند و افراد برجسته‌ای در میدان حاضر می‌شوند که با تجمیع این افراد من تصور می‌کنم که یک حزب میانه‌رو در حال شکل گیری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس