بازدید 2400

برخورد جدی کمیته امنیت مجلس با حوادث مشابه «تشنج ورامین»

کد خبر: ۵۴۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 23 November 2015
وقتی مجوزی صادر شده و به قانون تبدیل می شود ، باید به قانون احترام گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از جمهوریت؛ محمدرضا محسنی ثانی افزود: در آستانه انتخابات مجلس دهم، رصد و نظارت خواهیم کرد تا حوادثی همچون «تشنج ورامین» تکرار نشود.

وی تصریح کرد: همه اتفاقات این چنینی مورد توجه است و جایی که لازم به پیگیری باشد آن را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم سبزوار اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس دهم نباید کاری کنیم که نگاه دشمن به داخل کشور نگاهی تفرقه انگیز و اختلاف افکن باشد.

وی افزود: اگر در داخل کشور اختلاف نظر یا اختلاف دیدی داریم نباید به گونه ای عمل کنیم که مورد بهره برداری سوء رسانه های معاند قرار گیرد.

رییس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به «تشنج ورامین» تاکید کرد: اقدامی که در شهرستان ورامین رخ داد اقدامی خلاف قانون بوده و می تواند مورد بهره برداری سوء قرار گیرد.

وی ارائه مجوز برگزاری نشست اخیر در ورامین را قابل تامل دانست و گفت: باید هم در ارائه مجوز دقت بیشتری شود و هم وقتی مجوزی صادر شده و به قانون تبدیل می شود ، باید به قانون احترام گذاشته شود.

حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر روز جمعه – 29 آبان - برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با تجمع عده ای مواجه شد که قصد برهم زدن آن همایش را داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار