بازدید 2562

اظهارات متهم نفتی بی‌اساس است

کد خبر: ۵۴۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 23 November 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به پرونده بابک زنجانی، گفت: فرافکنی و فرار رو به جلو از سوی متهم نفتی دیگر راه به جایی نخواهد برد.

حسین سبحانی نیا درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با اشاره به برگزاری چهاردهمین جلسه دادگاه بررسی پرونده بابک زنجانی،گفت: فرافکنی و فرار رو به جلو از سوی متهم نفتی دیگر راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم نیشابور درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بابک زنجانی باید پاسخگوی اخلال درنظم اقتصادی کشور باشد،افزود: طرح ادعاهای کذب ازسوی مفسد اقتصادی دیگر نمی تواند مسیر اصلی دادگاه را عوض کند.

 

رسیدگی به پرونده متهم نفتی به دور از تاثیر پذیری از دست های پنهان بوده است

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه دادگاه در بررسی پرونده بابک زنجانی به دور از تاثیر پذیری از دست‌های پنهان به رسیدگی به پرونده این متهم نفتی مشغول است،تصریح کرد: ادعاهایی همچون طلبکار شدن از بانک مرکزی هیچ ریشه و اساسی از سوی این متهم نفتی ندارد.

وی با بیان اینکه دادگاه باید جلوی ادعاهای خلاف واقع متهم نفتی که موجب ائتلاف وقت می شود را بگیرد، گفت:وقت کشی ازسوی این متهم نفتی به وضوح دیده می شود.

سبحانی نیا ادامه داد:انتظارمی رود هرچه سریع‌تر رسیدگی به پرونده بابک زنجانی انجام شده تا حقیقت بر همگان آشکار شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه درصورت تایید دروغ بودن ادعاهای "بابک زنجانی" تمامی این موارد به عنوان دورزدن دادگاه بر پرونده و جرم این متهم باید افزوده شود، گفت: رفتار با مفسد اقتصادی باید به گونه ای باشد که درس عبرتی برای سایرین شود.

 

مروی: اظهارات بابک زنجانی ریشه و اساسی ندارد

علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس درگفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری برگزاری چهاردهمین جلسه دادگاه بابک زنجانی به عنوان متهم نفتی،گفت: بابک زنجانی ادعاهایی را دراین روزها مطرح کرده که هیچ ریشه و اساسی ندارد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه درمجلس شورای اسلامی،ادامه با تاکید بر اینکه دادگاه توانایی رسیدگی به پرونده متهم نفتی را دارد،افزود: انتظار ما روشنگری هرچه سریع تر دراین باره است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: تسریع دررسیدگی به پرونده بابک زنجانی به عنوان متهم نفتی مانع از ضایع شدن حقوق جمهوری اسلامی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس