بازدید 2246

پررنگ شدن نظارت کمیسیون ماده 10 بر احزاب

کد خبر: ۵۴۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 23 November 2015
عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و جمعیت‌ها گفت: با توجه به اینکه به انتخابات نزدیک می‌شویم لازم است که فضای نظارتی کمیسیون تقویت شود.

سید محمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه خانه احزاب می‌تواند نقطه تمرکزی باشد برای اینکه خلا‌ها و ‌نواقص احزاب را در آن‌جا مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: در خانه احزاب باید ضعف‌های احزاب برطرف شود و نقاط قوت آن‌ها نیز به دیگر احزاب منتقل شود.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانه احزاب در واقع هماهنگ‌کننده جنبه کارهای تشکیلاتی و‌حزبی جامعه است، بیان کرد: خانه احزاب نقطه اتصال احزاب مختلف و افکار عمومی در سطح جامعه است.

وی افزود: اگر خانه احزاب بتواند به گونه‌ای عمل کند که احزاب مختلف بتوانند به این نهاد اعتماد کنند و مرکز هماهنگ کننده احزاب باشد می‌توان انتظار داشت که در آینده احزاب فراگیرتری را داشته باشیم.

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و جمعیت‌ها در خصوص اینکه تاکنون چرا خانه احزاب نتوانسته تاثیری را که باید بر روی روند حرکت احزاب بگذارد، بیان کرد: پاسخ این سوال را باید اعضای خانه احزاب بدهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت‌های کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، متذکر شد: در این کمیسیون مصمم هستیم که نظارت بر احزاب را پر رنگ‌تر کنیم چون با توجه به اینکه به انتخابات نزدیک می‌شویم لازم است که فضای نظارتی کمیسیون تقویت شود و معاونت سیاسی وزارت کشور روی این موضوع بسیار دقت نظر دارد و در این خصوص به دنبال این هستیم تا اقدامات هماهنگی انجام شود تا احزاب از کاردکردهای قانونی خود خارج نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار