بازدید 2022

ضرورت ارائه گزارش عملکرد برنامه پنجم

کد خبر: ۵۴۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 23 November 2015
نماینده مردم دامغان در مجلس بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد برنامه پنجم توسعه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالرحمان رستمیان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج افزود: بدون شک راه برون‌رفت از مشکلات کشور داشتن فرهنگ بسیجی است.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و امور اقتصادی و دارایی  افزود: متأسفانه مشکلات ذغال سنگ، کارگران و بازنشستگان حل نشده و با چنین حجم نیروی انسانی مشکلات جدی خواهیم داشت که از مسئولان مربوطه به ویژه هیأت رئیسه مجلس می خواهم نسبت به این موضوع ورود کرده و راهکاری برای آن بیندیشند.

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: متأسفانه بانک ها که می بایست محرکی برای تولید باشند نتوانسته اند موفق عمل کنند و تقاضا دارم با توجه به فصل بودجه ریزی تسهیلات لازم برای تولیدات مدنظر قرار گیرد.

رستمیان افزود:‌ از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تقاضا دارم گزارشی از برنامه پنجم توسعه ارائه کند این در حالی است که لایحه برنامه ششم هنوز به مجلس ارائه نشده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: باید شاخص عملکردی بر بودجه های متفرقه و متمرکز گذاشته شود و برای شرکت های دولتی نیز شاخص های نظارتی اعمال شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:‌ الان در شرایط پساتحریم قرار داریم و باید به صادرات بیش از واردات توجه کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی