بازدید 2334

اداره شهر توسط چند وبلاگ‌نویس

کد خبر: ۵۴۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 23 November 2015
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت نابسامان شهر مرند که یادآور شهر بی‌کلانتر است، تصریح کرد: متاسفانه چند وبلاگ‌نویس به گردانندگان شهرستان مرند تبدیل شده‌اند و با اقدامات ناصحیح، عملکرد نظام و دولت را زیر سوال می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد حسن نژاد در نشست علنی امروز دوشنبه (2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج در تذکر شفاهی گفت: به دکتر روحانی در خصوص مدیریت نابسامان شهر مرند که یادآور شهر بی‌کلانتر است، تذکر می‌دهم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه چند وبلاگ نویس به گردانندگان شهرستان مرند تبدیل شده‌اند و با اقدامات ناصحیح، عملکرد نظام و دولت را زیر سوال می‌برند.

حسن نژاد افزود: با وجود پروژ‌ه‌هایی با پیشرفت بیش از 99 درصدی در حوزه انتخابیه‌ام، به دلیل مدیریت ضعیف هنوز افتتاح نشده‌اند و در جاده‌های مرند و جلفا همچنان شاهد کشته‌شدن مسافران هستیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که به موضوع غیر استاندارد بودن کمربندی مرند که در هفته پیش باعث تصادف شد و برخی از همشهریان مجروح شدند، رسیدگی کند به دلیل اینکه موضوع قابل اغماض نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها