بازدید 3917

اجاره بالای آزادی، لیگ وحذفی را به تختی تبعید کرد

پس از جلسه ابتدای هفته سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به همراه تاج که با رییس شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد موضوع گرانی بیش از حد اجاره استادیوم آزادی مطرح شد اما طرف مقابل حاضر به تعدیل قیمت نشد. حالا باشگاه نفت هم حاضر نشده از سرخابی ها در آزادی پذیرایی کند تا آنها مجبور شوند به استادیوم تختی در شرق تهران بروند
کد خبر: ۵۴۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 23 November 2015

کاپیتان تیم نفت تهران در مصاحبه امروز خود خبری را رسما اعلام کرد که تا پیش از این در حد گمانه زنی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جلسه ابتدای هفته سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به همراه تاج که با رییس شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد موضوع گرانی بیش از حد اجاره استادیوم آزادی مطرح شد اما طرف مقابل حاضر به تعدیل قیمت نشد.

حالا وحید حمدی نژاد درباره درارتباط با چمن ورزشگاه تختی محل برگزاری دیداربا استقلال گفت: ما پیش از حضور در دیدار هفته گذشته در فولادشهر اصفهان فکر می کردیم زمین اصفهان شرایط چندان مناسبی ندارد ولی در این دیدار با سپاهان متوجه شدیم که زمین اصفهان خیلی هم اوضاع بدی ندارد. به هر حال امکانات ورزشی در کشورمان همین است و چاره ای جز این نیست.

اجاره بالای آزادی، لیگ وحذفی را به تختی تبعید کرد

فوتبالیست باسابقه نفت در ارتباط با اینکه آیا بهتر نبود این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار می شد؟ پاسخ داد:قطعا بازی در آزادی برای ما هم که فوتبال روی زمین بازی می کنیم بهتر بود ولی ظاهرا به دلیل هزینه ای که مسئولان این زمین برای اجاره یک بازی دریافت می کنند این اتفاق رخ نداده است. آزادی برای یک بازی 70، 80 میلیون تومان پول دریافت می کند ولی در تختی با 15 میلیون می توان بازی کرد. البته ما چون اکثر بازی های مان در تختی برگزار شده است و در این زمین راحت تریم برای مان بهتر است که از میزبانی مان استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی