بازدید 3192
گفت وگو

کفاشیان: به ملاقات وزیر نرفتم تا حالش بدتر نشود!/ازباختن به دادکان نمی ترسم

اگر ماندن من احترام به فوتبال و مجمع باشد می‌مانم و درغیر این صورت، می‌روم. مجمع بالاترین مرجع فوتبال است و ترسی ندارم که رای نیاورم، ظاهرا همه با من هستند ولی در باطن نمی‌دانم چه خبر است
کد خبر: ۵۴۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 23 November 2015

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا برای ملاقات محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان نرفته گفت: خودم زمانی که بیمار شدم و در بیمارستان بستری شدم آنقدر به ملاقات من آمدند که بیماری‌ام بدتر شد، به همین خاطر گفتم که لطف کنیم به ملاقات وزیر نرویم تا او استراحت کند. ما و وزیر همدیگر را هر روز می‌بینیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان در واکنش به این موضوع که به اعضای هیات دولت گفته در صورتی که رئیس فدراسیون بماند میزبانی جام ملت‌های آسیا را برای دوره بعد کسب خواهد کرد، گفت: من اصلا چنین حرفی نزده‌ام، در حال حاضر شرایط میزبانی برای جام ملت‌های 2023 را اعلام کردند که اگر بخواهیم ثبت‌نام کنیم باید مراحل آن را دوباره تکرار کنیم اما تا زمانی که زیرساخت‌ها را درست نکنیم گرفتن میزبانی برای ما سخت است. در حال حاضر برای داشتن یک زمین چمن خوب برای تیم ملی کار سختی داریم و یا یک تیم خارجی به ایران می‌آید با هزار و یک گرفتاری دچار می‌شویم.

کفاشیان: به ملاقات وزیر نرفتم تا حالش بدتر نشود!/ازباختن با دادکان نمی ترسم

کفاشیان در مورد اینکه در برنامه 90 اظهاراتی مطرح شد که مبنی بر اینکه او امتیازاتی به هیات‌ها داده تا کرسی داشته باشند، عنوان کرد: این یک زرنگی است (با خنده) هیات‌های فوتبال با سایر اعضای مجمع باشگاه‌ها فرق دارد. هیات‌های فوتبال توسط مجامعی انتخاب می‌شوند که خودشان عضو آن مجمع هستند. بنده هیچ دخالتی در آوردن یا تغییر رئیس هیات‌ها نداشتم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که گفته شده با ثبت‌نام محمد دادکان برای ریاست فدراسیون فوتبال وی در انتخابات شرکت نخواهد کرد، گفت: هر اقدامی که برای فوتبال انجام شود با آن هماهنگ هستم و به آن احترام می‌گذارم. اگر ماندن من احترام به فوتبال و مجمع باشد می‌مانم و درغیر این صورت، می‌روم. مجمع بالاترین مرجع فوتبال است و ترسی ندارم که رای نیاورم، ظاهرا همه با من هستند ولی در باطن نمی‌دانم چه خبر است (باخنده).

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر