بازدید 4181

تصور مي‌كردم بتوانم عاشق همسرم شوم

کد خبر: ۵۴۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 23 November 2015
زن جواني كه بدون هيچ علاقه‌اي با شوهرش ازدواج كرد و تصور مي‌كرد مي‌تواند در آينده عاشق شوهرش شود، درنهايت راهي دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

به گزارش آرمان، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درباره علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي روز اولي كه با شوهرم آشنا شدم هيچ علاقه‌اي به او نداشتم. اما از آنجايي‌كه شوهرم مرد خوبي بود و همه از او تعريف مي‌كردند، تصميم گرفتم با او ازدواج كنم.

 وي افزود: تصور مي‌كردم بتوانم درآينده عاشق شوهرم شوم. براي همين با اينكه هيچ علاقه‌اي به او نداشتم پاي سفره عقد نشستم و زندگي مشتركمان را آغاز كرديم. ولي تازه بعد از ازدواج بود كه متوجه شدم اشتباه مي‌كردم. من هيچ‌وقت عاشق شوهرم نشدم و تازه روز به روز احساسم به او بدتر مي‌شد. با اينكه شوهرم مرد بدي نبود ولي هر روز از او فاصله گرفتم تا جايي‌كه تحمل اين زندگي برايم سخت شد.

زن جوان ادامه داد: من به خاطر علاقه نداشتن به شوهرم هر روز بهانه مي‌گرفتم و حتي كوچك‌ترين رفتارهايش برايم عذاب آور و غير قابل تحمل مي‌شد. خودم هم متوجه مي‌شدم كه دارم هم خودم و هم شوهرم را عذاب مي‌دهم. او هركاري مي‌كرد به چشم من بد و ناپسند مي‌آمد براي همين كلي فكر كردم و تصميم گرفتم به اين زندگي بدون عشق و علاقه پايان دهم. من نتوانستم عاشق شوهرم بشوم، فقط زندگي را براي هردويمان عذاب‌آور كردم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر