بازدید 14367
سوژه

گاف مازیارناظمی وبرائت وزیر از پرسپولیس

طبق انتظار پست شوخی وار و البته افشاگر مازیار ناظمی مدیرروابط عمومی وزارت ورزش برای او مساله‌ساز شده است چرا که ساعتی پس از اینکه ناظمی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد وزیر بهداشت پرسپولیسی دو آتشه است، این خبر دوباره توسط وی تکذیب که نه، مورد توضیح قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 23 November 2015

معمولا کمتر دیده شده که روابط عمومی دستگاه ورزش کشور، رییسی سوژه ساز داشته باشد چون اغلب از صاحب این صندلی  انتظار داشته اند که جلوی حاشیه ها را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از محمد آخوندی که ناگهان از ناکجاآباد به ریاست روابط عمومی سازمان منحل شده تربیت بدنی گمارده شد و یک تنه به اندازه دو دهه برای ورزش کشور اختلاف و حاشیه ساخت، تا امروز فردی در قواره او بر این مسند تکیه نزد تا اینکه اخیرا مازیار ناظمی نشان داده توانایی این را دارد که جا پای آخوندی بگذارد هر چند ناظمی به واسطه دو دهه کار رسانه ای در رسانه ملی با قواعد کار آشناست و از نگاهی کنترل شده و حرفه ای تر وارد حواشی ورزش می شود.

گاف مازیارناظمی وبرائت وزیر از پرسپولیس

بعد از ماجرای انتشار فایل صوتی جلسه جنجالی پروین و دایی در وزارت ورزش که این دو اسطوره پرسپولیس را در حیرت فرو برد و البته برای افکارعمومی از واقعیت روابط میان ستاره ها پرده برداشت، ناظمی گهگاه اظهارنظرهای جالبی مطرح کرده که آخرین آن پرسپولیسی بودن وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است! موضوعی که چندان عجیب نیست و وزیر ورزش هم می تواند به عنوان یک ایرانی علاقمند به ورزش و شاید فوتبال طرفدار قرمز یا آبی باشد اما انتشار چنین متنی از طرف یک مقام رسمی احیانا برای آینده فعالیت های سیاسی او مناسب تشخیص داده نمی شود. از 2 رئیس جمهور گذشته ایران هم یکی به پرسپولیس و دیگری به استقلال علاقمند بوده‌اند، بسیاری از دولتمردان و صاحبان مناسب حکومتی هم تنها در محافل خصوصی علاقه خود را به یکی از این دو تیم عیان می کنند.

معمولا مقامات و مدیران رده های بالا به طور مثال اعضای هیات دولت سعی می کنند برای پرهیز از ورود به کری های رنگی این دو تیم و عواقب احتمالی بعدی، از پیوستن به صف طرفداران دوآتشه اجتناب کنند و علایق خود را مخفی نگه دارند. با این حال ادعای ناظمی در واقع روایتی از اتفاقی است که او به چشم دیده است: «محمود گودرزی، وزیرورزش در بیمارستان بستری است و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی برای عیادت او به اتاق ویژه وزیر مراجعه کرده و آمدن او با حضور مدیران پرسپولیس و استقلال همزمان می شود و آنجا بود که فهمیدیم بله... وزیر بهداشت تا دلت بخواد جدا قرمزه.»

... سید حسن قاضی‌زاده هاشمی که در حال حاضر 56 ساله است، یکی از موثرترین و معتبرترین وزرای کابینه تدبیر و امید است و گفته می‌شود بدون وابستگی به جناح‌ روحانی، فراجناحی بودن این کابینه را نشان می‌دهد.به هر حال قاضی‌زاده هاشمی 56 ساله، متخصص چشم پزشکی است و مدرک فوق‌تخصص قرینه دارد که به صاحبان مدرک فوق‌تخصصی پزشکی به طور عام در جامعه ما «پروفسور» گفته می‌شود.

اما موضوع آنجاست که طبق انتظار پست شوخی وار و البته افشاگر مازیار ناظمی مدیرروابط عمومی وزارت ورزش برای او مساله‌ساز شده است چرا که ساعتی پس از اینکه ناظمی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد وزیر بهداشت پرسپولیسی دو آتشه است، این خبر دوباره توسط وی تکذیب که نه، مورد توضیح قرار گرفته است.

ناظمی در پست تازه اینطور نوشته: «گفتیم وزیر خوش اخلاق و متخصص بهداشت ما پرسپولیسی است اما دوست و همکار ما دکتر زارع نژاد رییس روابط عمومی وزیر به من میگه دکتر خیلی تعصبی روی قرمز و آبی نداره همه را دوست داره ، خوب خدا را شکر شد(!)»

گویا مشخصا روابط عمومی این وزارتخانه در تماس با ناظمی گفته این خبر را تعدیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار