بازدید 4445

3 باجه ویژه موسسه اعتباری کوثر برای زائران اربعین

موسسه اعتباری کوثر در کنار توزیع صدها هزار بطری آب معدنی استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت که از طریق موکب های احداث شده در مرزهای مهران – شلمچه و چزابه بجهت رفاه حال زائرین ، اقدام به استقرار 3 باجه بانکی با ارائه خدمات شامل " صدور کارت ، افتتاح حساب ، استفاده از دستگاههای خودپرداز "در مرزهای مذکور نموده .
کد خبر: ۵۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 21 November 2015
3 باجه ویژه موسسه اعتباری کوثر برای زائران اربعینموسسه اعتباری کوثر در کنار توزیع صدها هزار بطری آب معدنی استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت که از طریق موکب های احداث شده در مرزهای مهران – شلمچه و چزابه بجهت رفاه حال زائرین ، اقدام به استقرار 3 باجه بانکی با ارائه خدمات شامل " صدور کارت ، افتتاح حساب ، استفاده از دستگاههای خودپرداز "در مرزهای مذکور نموده .

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، با همکاری مدیریتهای اداری پشتیبانی و فناوری اطلاعات تجهیزات مربوط به مناطق مورد نظر اعزام و به زودی کار سرویس دهی به زائرین را آغاز خواهند کرد .

بنابر این گزارش همانگونه که ذکر شد کار دپوی صدها هزار بطری آب معدنی تهیه شده توسط موسسه اعتباری کوثر در مهران ، شلمچه و چزابه انجام و ان شاءالله بین زائرین توزیع خواهد شد .

لازم به ذکر است جمعی از کارکنان موسسه از سراسر کشور با اعلام آمادگی خدمت رسانی به زائرین خواستار مشارکت در توزیع این حجم وسیع آب معدنی شدند که مقرر گردید با توجه به حمل و نقل و مسافت های زیاد ، مدیران امور شعب استان خوزستان و کرمانشاه با استفاده از نیروهای بومی این کار را انجام دهند .

خاطر نشان می سازد انجام این دست برنامه ها محدود به اربعین نبوده و موسسه اعتباری کوثر با توجه به تاکیدات و اعتقاد دکتر رضایی مدیرعامل محترم که خود از فرماندهان دوران دفاع مقدس می باشد ، همواره با وجود معاونین و مدیران ایثارگر ، به امور فرهنگی و تعظیم شعائر دینی اهتمام داشته اند و سال گذشته ایشان و جمعی از کارکنان در ایام اربعین ، پا به پای زائرین کربلای معلی پیاده مسیر نجف تا کربلا را طی نمودند .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل