بازدید 2395

ورود مجلس به زمین‌خواری روستای «زیارت»

کد خبر: ۵۴۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 21 November 2015
رئیس کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس از ورود مجلس به پرونده زمین‌خواری روستای «زیارت» خبر داد و اعلام کرد که کمیسون اصل ۹۰ با استانداری گلستان درباره این پرونده نشستی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس؛ سیدمحمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمین‌خواری‌های صورت گرفته در روستای زیارت در استان گلستان، گفت: خردادماه سال جاری جلسه‌ای برای بررسی این موضوع با معاون استان در استان گلستان برگزار کردیم و دستگاه‌های مرتبط مسئول پرداختن به این موضوع شدند.

وی افزود: طی صورتجلسه تهیه شده استانداری گلستان مکلف به انجام اقدامات لازم برای سامان‌دهی مستحدثات در روستای زیارت شد و مقرر شد پس از انجام این اقدامات گزارش خود را به کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس ارائه کند.

رئیس کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس اظهار داشت: تاکنون جز در یکی دو مورد گزارشات به دست کمیته نرسیده است و ما گزارش جامعی را در ارتباط با سامان‌دهی مستحدثات در این روستا دریافت نکردیم.

میرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: بناست به منظور پیگیری‌های بیشتر و جمع‌بندی اقدامات جلسه‌ دیگری را با استاندار گلستان داشته باشیم که این نشست تا پیش از پایان سال جاری برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار