بازدید 2249

بررسی تأمین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها

کد خبر: ۵۴۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 21 November 2015
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از بررسی تأمین سوخت زمستانی نیروگاه‌های کشور با حضور مسئولان وزارت خانه های نفت و نیرو خبر داد.

حسین امیری خامکانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار هفته جاری کمیسیون انرژی مجلس، گفت: با توجه به باقی ماندن 8 ماده از بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در این کمیسیون نخستین دستور کار این هفته اتمام بررسی این اساس نامه برای ارسال آن به صحن علنی مجلس خواهد بود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون انرژی مجلس در هفته جاری، تصریح کرد: بررسی تأمین سوخت زمستانی نیروگاه‌های کشور با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان بازرسی کل‌ کشور، دیوان ‌محاسبات‌ و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: هر ساله همزمان با آغاز فصل سرما با ایجاد هماهنگی میان دو وزارت خانه نفت و نیرو جلسه ای برای تامین سوخت نیروگاه ها برگزار می شود تا در این زمینه با توجه به اینکه همزمان با زمان مصرف گاز بیشتر خواهد شد شاهد بروز مشکلی نباشیم.

وی ادامه داد: جلسه با مسئولان وزارت خانه های نفت و نیرو برای بررسی میزان سوخت مایع موجود در کشور است.

امیری خامکانی از استماع گزارش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در جلسه این هفته کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و گفت: نشست با حضور کارشناسان وزارت نفت خواهد بود تا به بررسی مشکلات صادرکنندگان فراورده های نفت و گاز بپردازیم.

 

بررسی بدهی ایرلاین ها به شرکت ملی پخش

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اختلاف حساب ایرلاین ها با شرکت ملی پخش، گفت: هنوز میزان بدهی ایرالاین ها و اختلاف آن با شرکت ملی پخش به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع نشده اما در صورت ارجاع آن در کمیسیون بررسی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس