بازدید 2040

دبیرخانه اوپک گازی در ایران تشکیل شود

کد خبر: ۵۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 21 November 2015
نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: حضور مقامات 12 کشور صاحب گاز طبیعی جهان در تهران فرصت خوبی است تا دبیرخانه اوپک گازی در ایران تشکیل شود.

به گزارش خانه ملت؛ محمدسعید انصاری اظهار کرد: حضور مقامات نفتی 12 کشور جهان در تهران برای برگزاری نشست فوق‌العاده کشورهای تولید کننده گاز نشان دهنده امنیت بالای ایران برای برگزاری چنین نشست‌های بین‌المللی است.

وی افزود:‌ مقامات نفتی جمهوری اسلامی باید از این فرصت و ظرفیت استفاده کرده و احتمال کشورهای تولید کننده گاز جهان را جلب و دبیرخانه کشورهای تولید کننده گاز را در تهران تشکیل دهد.

وی با اشاره به ناامنی کشورهای نفتی و گازی منطقه گفت: حضور مقامات ارشد نفتی‌ کشورهای بزرگ تولید کننده گاز جهان ظرفیت خوبی برای بهره‌برداری‌های اقتصادی،مدیریتی و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران است تا از این طریق اهداف اقتصادی و سیاسی خود در جهان را مدیریت کند.

به گزارش ایسنا؛ نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس پیشنهاد داد: چه خوب است تا مقامات نفتی کشورمان با ارزیابی وضعیت منطقه و جهان با توجه به آغاز فصل سرما در اکثر کشورها بستر صادرات ایمن گاز به کشورهای هدف را در این اجلاس به خوبی پی‌ریزی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار