بازدید 1805

قطعنامه‌‌ حقوق بشری با دیکته قدرت‌ها انجام می‌شود

کد خبر: ۵۴۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 21 November 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ حرفه‌ای ارزشی ندارد چون تصویب قطعنامه‌‌ حقوق بشری علیه ایران با دیکته قدرت‌های جهانی انجام می‌شود

وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، اظهار داشت: موضوع حقوق بشر تبدیل به ابزاری برای برخی از کشورها شده و به لحاظ حرفه‌ای طرح موضوعات حقوق بشری به این وسیله هیچ ارزشی ندارد چون در خود این کشورها مکررا موارد نقض حقوق بشر مشاهده می‌شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: جنایت‌های آمریکا حتی دردهه‌های اخیر لیست بزرگی را به وجود می‌آورد که میلیون‌ها انسان آواره و کشته را برجای گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصویب قطعنامه‌‌های این چنینی دیکته‌ای است که توسط قدرت‌های جهانی به سایر کشورها انجام می‌شود. آن‌ها با فشار آوردن به افرادی مانند احمد شهید که منابع اطلاعاتی آن، اظهارات گروهک تروریستی منافقین است که بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسئولین بی گناه ایران را به شهادت رسانده‌اند.

احمدی گفت: تصور اینکه پس از توافق‌نامه هسته‌ای روابط کشورهای غربی با ایران تغییر می‌کند، یک تصور نادرست است. کشورهای غربی با استفاده از موضوع حقوق بشر به دنبال اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار