بازدید 1545

طرح مجلس در دستورکار

کد خبر: ۵۴۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 21 November 2015
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون قصد دارد تکلیف رسانه ها را در مجلس نهم روشن کند، گفت: به علت تأخیر بیش از یک دهه دولت‌های مختلف در تعیین تکلیف وضعیت رسانه‌ها و مطبوعات، قصد داریم مجددا طرح جامع رسانه را در کمیسیون فرهنگی به جریان بیاندازیم.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص روند بررسی نظام جامع رسانه در دولت و مجلس گفت: پیش از این، طرح جامع رسانه در مجلس در دست بررسی کمیسیون فرهنگی بود اما به دلیل درخواست دولت و بررسی لایحه نظام جامع رسانه در وزارت ارشاد، بررسی طرح خود را متوقف کردیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با این حال لایحه نظام جامع رسانه در 3 دولت در حال بررسی است و روند آن بسیار طولانی شده است که این موضوع آسیب حوزه رسانه و مطبوعات را نیز به همراه داشته است.

بعد از گذشت بیش از یک دهه از آغاز بررسی لایحه نظام جامع رسانه در دولت هنوز رسانه ها بلاتکلیف هستند

وی افزود: وزرای قبلی نیز صبحت وزیر فعلی ارشاد را تکرار می کردند که در حال بررسی کارشناسانه لایحه نظام جامع رسانه هستیم؛ در حالی که بعد از گذشت بیش از یک دهه هنوز کار کارشناسی آنها تمام نشده است.

شجاعی کیاسری ادامه داد: اگر روند بررسی را به دست دولت بگذاریم، ممکن است لایحه مذکور تا آخر امسال به دولت برسد و تا کمیته فرهنگی دولت آن را بررسی کند، رسیدگی نهایی آن به مجلس بعدی می‌رسد که این امر، خواسته کمیسیون فرهنگی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که قصد داریم در مجلس کنونی تکلیف رسانه ها را روشن کنیم قصد داریم مجددا طرح جامع رسانه کمیسیون را در دستور کار قرار دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل