بازدید 4053
گزارش

افشای تاریخ آغاز بکار لوزانو؛5ماه دیگر!/ او ملی‌پوشان ایران را با نام کوچک می شناسد

سرمربی جدید تیم ملی اکثر بازیکنان را می‌شناسد و ملی‌پوشان را به اسم کوچک صدا می‌زد. لوزانو حتی لیگ برتر ایران را هم زیرنظر دارد و ملی‌پوشان ایران را به اسم کوچک صدا می‌زد که این موضوع نشان از شناخت بالای وی از والیبال ایران است.
کد خبر: ۵۴۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 21 November 2015

درحالی که گفته می شد مربی آرژانتینی و جدید تیم ملی پیش از پایان پاییز هدایت تیم ملی والیبال را برعهده خواهد گرفت، اما حالا مشخص شده است که او در این تاریخ تنها برای امضای قرارداد به تهران خواهد آمد و کارش را حدود چهارماه دیگر شروع خواهد کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، لوزانو 25 فروردین ماه برای شروع رسمی کارش به ایران خواهد آمد. وی درتاریخ 30 آذر برای امضا و نهایی کردن قراردادش به تهران می‌آید. همچنین قرار است دراین تاریخ درمورد جزئیات قرارداد و حتی انتخاب دستیار ایرانی هم با مسئولان فدراسیون مذاکره کند. به این ترتیب بار دیگر نگرانی ها درباره فرصت لازم برای آماده سازی تاکتیکی،فیزیکی و روحی تیم ملی پیش از انتخابی المپیک افزایش یافته است.

افشای تاریخ آغاز بکار لوزانو؛5ماه دیگر!/ او ملی‌پوشان ایران را با نام کوچک می شناسد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران که این روزها مجبور است از انتخاب جدید برای هدایت بلندقامتان ایران دفاع کند، می گوید: سرمربی جدید تیم ملی اکثر بازیکنان را می‌شناسد و ملی‌پوشان را به اسم کوچک صدا می‌زد. لوزانو حتی لیگ برتر ایران را هم زیرنظر دارد و ملی‌پوشان ایران را به اسم کوچک صدا می‌زد که این موضوع نشان از شناخت بالای وی از والیبال ایران است. لوزانو با توجه به اینکه فعلاً با باشگاه رادوم قرارداد دارد باید به تعهداتش با این باشگاه عمل کند و مجبور است برخی حرف‌ها را مطرح کند.

امیرخوش‌خبر درمورد زمان حضور رائول لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال درایران گفت: مصاحبه‌هایی که این روزها از لوزانو در رسانه‌های خارجی منتشر می‌شود طبیعی است، چراکه به هر حال وی در شرایط کنونی سرمربی یک تیم باشگاهی است و باید روی تیمش تمرکز کند. لوزانو با توجه به بازیکنان متوسطی که در تیم رادوم در اختیار دارد، اما نتایج خوبی کسب کرده است و دوست ندارد در شرایط کنونی با مطرح کردن برخی صحبت‌ها تمرکز تیم و بازیکنانش را از بین ببرد، اما باید بگویم که وی از مدت‌ها قلب فکرش در والیبال ایران بوده است.

خوش‌خبر با بیان اینکه لوزانو یک روانشناس قدرتمند است، عنوان کرد: مطرح کردن برخی‌ حرف ها در شرایط کنونی از طرف لوزانو به نوعی مدیریت و روانشناسی است، چراکه با این کار تمرکز خودش و بازیکنانش بهم نمی‌خورد و می‌تواند در تیم باشگاهی‌اش هم موفق باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل