بازدید 5663
حاشیه

نیزه پرانی حنیف تمرین استقلال را به خون کشید!

تیزی نیزه یا همان موانع چمن به سینه امیرمهریزی برخورد کرد و وی را دچار آسیب دیدگی نگران کننده کرد که البته بعد از گذشت چند دقیقه مشخص شد که ماساژور استقلال درآن ناحیه دچار خونریزی جزیی شد!
کد خبر: ۵۴۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 21 November 2015
حنیف عمران زاده سوژه همیشگی عکاسان و خبرنگاران در تمرین استقلال است و روزی نیست که مدافع غول پیکر آبی ها با شوخی های عجیب و غریبش اسباب خنده و تعجب تماشاگران و هم تیمی ها و البته کادرفنی اش نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع تیم استقلال امروز حرکت بسیار عجیبی در پایان تمرین مرتکب شد که خطر از بیخ گوش خودش و یکی از اعضای باشگاه گذشت.

نیزه پرانی حنیف تمرین استقلال را به خون کشید!

درحالی که تمرین ریکاوری آبی پوشان رو به پایان بود حنیف عمران زاده مطابق معمول با پرتاب یک نیزه به سمت امیر مهریزی ماساژور استقلال صحنه ای عجیب و غریب در زمین شماره دو آزادی خلق کرد. تیزی نیزه یا همان موانع چمن به سینه امیرمهریزی برخورد کرد و وی را دچار آسیب دیدگی نگران کننده کرد که البته بعد از گذشت چند دقیقه مشخص شد که آسیب جدی و خطرناک به این فرد نرسیده اما ماساژور استقلال درآن ناحیه دچار خونریزی جزیی شد! همین مسئله باعث شد تا برای دقایقی بازیکنان دور مهریزی جمع شوند و وضعیت ماساژور تیم شان را جویا شوند. عمران زاده نیز با خنده از مهریزی عذرخواهی کرد و خطاب به جابر انصاری گفت: چرا وقتی نیزه را پرتاب کردم آن را روی هوا نگرفتی؟!

بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان این اتفاق راهی رختکن شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان