بازدید 3291

قتل قهرمان پرورش اندام تكذيب شد

کد خبر: ۵۴۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 21 November 2015
روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام ايران، خبر قتل يكي از قهرمانان پرورش اندام خود را تكذيب كرد. 

به گزارش اعتماد، در چند روز گذشته، تصويري از مردي جوان كه چاقويي در سرش فرو رفته بود در شبكه‌هاي مجازي منتشر و هويت آن «بابك محمدي» از قهرمانان پرورش اندام ايران معرفي شده بود.

موضوعي كه مدير تيم‌هاي ملي فدراسيون بدنسازي ايران با تكذيب آن به ايسنا گفت: «فردي به نام «بابك محمدي» جزو قهرمانان پرورش اندام ايران نيست و عكس دلخراشي هم كه در اين زمينه منتشر شده و در آن فردي با صورتي خون‌آلود و چاقويي در سر ديده مي‌شود نيز مربوط به علي‌اكبري نيست و تنها يك تشابه ظاهري سبب انتشار اين مطالب و عكس‌ها شده است.»

 رضا سلطاني به انتشار تصاوير ديگري از علي اكبري به عنوان مقتول اشاره كرد و گفت: «پس از انتشار آن تصوير دلخراش، تصاوير ديگري از علي اكبري» هنگام ورزش و فيگور گرفتن نيز منتشر و ادعا شد كه او فوت كرده «اما اين خبر كذب محض است و علي‌اكبري در سلامت كامل به سر مي‌برد.»

 مدير تيم‌هاي ملي بدنسازي و پرورش اندام ايران از انتشار خبر قتل قهرمان پرورش اندام ايران اظهار تاسف كرد و افزود: «متاسفانه پس از انتشار اين مطلب، اعضاي خانواده پرورش اندام ايران دچار نگراني شدند. اينكه چنين مطالب نادرستي منتشر مي‌شود، واقعا جاي تاسف دارد. خود آقاي علي‌اكبري هم از شنيدن اين خبرها شوكه و ناراحت شده است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی