بازدید 8028
اتفاقات باورنکردنی درلیگ برترفوتسال؛

سرپرست به رختکن داوران رفت و کارت زرد پس گرفته شد!

در این ویدئوی چند ثانیه‌ای ، مرتضایی درحال صحبت با داوران است که دوربین وارد می‌شود. او که از دیدن یک نفر موبایل به دست که مشغول فیلمبرداری است، جا خورده و چند بار فریاد می‌زند که او را بگیرند.هنوز مشخص نیست این ویدئو چه زمانی ضبط شده اما به نظرمی‌رسد بعد از بازی باشد.
کد خبر: ۵۴۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴ 21 November 2015

لیگ برتر فوتسال ایران همیشه با حواشی عجیب و غریبی همراه است. تقریبا هر هفته از این مسابقات با اعتراض شدید همه تیم‌ها به داوری، میزبانی حریف و مسائل حاشیه‌ای همراه است و تقریبا هر هفته از لیگ برتر فوتسال ایران با چند دعوا و درگیری برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل سایت برنامه نود، پنج‌شنبه ازهفته هفدهم لیگ برتر فوتسال دیداری برگزار شد. در هفته‌ای که تیم تاسیسات دریایی صدرنشین مقابل میثاق تهران سه – دو بازنده شد، جنجالی‌ترین بازی در قم برگزار شد. تیم‌های یاسین پیشرو و فرش آرای مشهد در این هفته به تساوی پرگل درعدد ۵ رسیدند. این دیدارعجیب و غریب در نهایت با یک بازیکن اخراجی برای هر تیم به پایان رسید.

البته اخراج دو بازیکن در یک دیدار لیگ برتر فوتسال ایران، اتفاق چندان عجیبی نیست! اتفاقات این دیدار زمانی عجیب شد که مسئولان تیم یاسین پیشرو قم، ویدئویی کوتاه از حضور علی مرتضایی سرپرست تیم فرش آرای مشهد در رختکن داوران منتشر کردند. در این ویدئوی چند ثانیه‌ای ، مرتضایی درحال صحبت با داوران است که دوربین وارد می‌شود. او که از دیدن یک نفر موبایل به دست که مشغول فیلمبرداری است، جا خورده و چند بار فریاد می‌زند که او را بگیرند.

هنوز مشخص نیست این ویدئو چه زمانی ضبط شده اما به نظرمی‌رسد بعد از بازی باشد. نکته دیگر درباره این ویدئو این است که مشخص نیست مرتضایی درباره چه موضوعی با داوران صحبت می‌کند اما حضور او در رختکن داوران قطعا غیرقانونی بوده است.

اما اتفاقات این دیدار جنجالی، حتی در لیگ پرحاشیه ایران هم کم‌سابقه است و این حضور را معنادار می کند.

سرپرست به رختکن داوران رفت و کارت زرد پس گرفته شد!

میثم اینانلو بازیکن یاسین پیشرو اواسط نیمه اول، برای زدن یک ضربه آزاد پشت توپ می‌رود. این بازیکن قبل از سوت داور بازی را به جریان می‌اندازد و یک کارت زرد می‌گیرد. داور مسابقه بعد از اعتراض این بازیکن و چند ثانیه بعد از کارت زرد اول، کارت زرد دوم را هم به او نشان می‌دهد و این بازیکن را اخراج می‌کند. اخراج عجیب این بازیکن که به گفته شاهدان عینی اعتراضش به کارت زرد اول خیلی شدید نبوده، باعث عصبانیت غیاثی سرمربی یاسین پیشرو می‌شود. او که به دلیل محرومیت روی سکو بوده، حسابی داد و فریاد می‌کند.

اوایل نیمه دوم داور مسابقه تکل بازیکن یاسین پیشرو پشت محوطه جریمه خودی را خطا اعلام می‌کند. اعضای کادرفنی نماینده قم که معتقد بودند این تکل خطا نیست به شدت به داور اعتراض می‌کنند و کار تا جایی پیش می‌رود که سرمربی تیم از روی سکو دستور خارج کردن تیم از زمین را می‌دهد. این غائله بعد از چند دقیقه رفع و فراموش می‌شود.

دقیقه ۳۰ مسابقه دروازه‌بان فرش آرا بیرون از محوطه جریمه در یک موقعیت تک به تک با بازیکن حریف، توپ را با دست می‌زند. داور خطای هند گلر را اعلام می‌کند اما درحالی که هیچ بازیکنی پشت سر او نبوده به جای کارت قرمز، به او کارت زرد نشان می‌دهد. این تصمیم داور هم کادرفنی یاسین را عصبانی می‌کند و جو سالن حسابی به هم می‌ریزد. بعد از چند دقیقه توقف بازی با ضربه قم آغاز می‌شود.

سرپرست به رختکن داوران رفت و کارت زرد پس گرفته شد!

گلر مشهد قبل از زدن ضربه از دروازه بیرون می‌آید و توپ را می‌گیرد. داور دوباره سوت می‌زند و یک کارت زرد دیگر به احمدپور نشان می‌دهد. گلر فرش آرا هم بالاخره اخراج می‌شود. اینبار نیمکت فرش آرا به شدت به داوری اعتراض می‌کند. در جریان اعتراضات به این صحنه، هادی احمدی (بازیکن شماره ۱۲ فرش آرا) حسابی عصبانی می‌شود. داور مسابقه تصمیم می‌گیرد به او یک کارت زرد بدهد اما بعد از چند ثانیه تصمیم خود را عوض می‌کند و در نهایت به مجید خزایی (بازیکن شماره ۱۱ فرش آرا) کارت زرد می‌دهد. خزایی در آن لحظات در جریان مسابقه نیست روی نیمکت نشسته است. مسئولان یاسین پیشرو مدعی هستند داور چون فهمیده احمدی یک کارت زرد دارد تصمیمش را عوض کرده.

نکته عجیب دیگر درباره این دیدار، پخش نشدن آن از شبکه استانی قم بود. این اولین بار در فصل جاری بود که شبکه استانی قم دیدار نماینده این استان در لیگ برتر فوتسال را پوشش نداد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها