بازدید 4468

لیگ بسکتبال/بردهای میلیمتری گرگان وپتروشیمی

نفتی‌ها درحالی این بازی را باختند که در نیمه اول41 بر36 از حریف خود پیش بودند. دراین بازی که با حاشیه‌هایی هم همراه بود محمد جمشیدی بازیکن ملی پوش نفت آبادان به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.
کد خبر: ۵۴۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 19 November 2015

تیم بسکتبال شهرداری گرگان درحساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برترمقابل نفت آبادان به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، درادامه هفته هفتم لیگ برتربسکتبال و درحساس ترین بازی تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان در گرگان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری نزدیک 82 بر80 میزبان به پایان رسید. نفتی‌ها درحالی این بازی را باختند که در نیمه اول41 بر36 از حریف خود پیش بودند. دراین بازی که با حاشیه‌هایی هم همراه بود محمد جمشیدی بازیکن ملی پوش نفت آبادان به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

لیگ بسکتبال/بردهای میلیمتری گرگان وپتروشیمی

پتروشیمی بندرامام هم درخانه میزبان شهرداری اراک بود. دراین مسابقه که بسیارنزدیک دنبال شد شاگردان مهران شاهین طبع در پتروشیمی به سختی توانستند حریف خود را 78 بر77 شکست دهند.

نیروی زمینی در سالن بسکتبال آزادی به مصاف ثامن مشهد رفت که این بازی با برتری 71 بر63 ثامن به پایان رسید. دراین بازی هم مهدی صاحبیان سرمربی ثامن از سوی داوران از زمین بازی اخراج شد.

دانشگاه آزاد هم آینده سازان اصفهان را 97 بر80 شکست داد و درآخرین بازی شیمیدُر صدرنشین درخانه به مصاف شهرداری تبریز رفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی