بازدید 3717

فرار سرکردگان داعش از الرمادی با لباس زنانه

به دنبال تنگ تر شدن حلقه محاصره تروریست‌های داعشی در الرمادی مرکز استان الانبار، بسیاری از سرکردگان داعش با لباس زنانه از این شهر گریخته‌اند.
کد خبر: ۵۴۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 19 November 2015
به دنبال تنگ تر شدن حلقه محاصره تروریست‌های داعشی در الرمادی مرکز استان الانبار، بسیاری از سرکردگان داعش با لباس زنانه از این شهر گریخته‌اند. 

به گزارش «تابناک»، ارتش عراق تلاش می‌کند که حلقه محاصره تروریستهای داعشی در الرمادی مرکز استان الانبار در غرب عراق را تنگ تر کند.

*** ایجاد حلقه امنیتی در اطراف مرکز الرمادی

در همین راستا «فرحان محمد» عضو شورای استانداری الانبار به رسانه های عراقی گفت که نیروهای امنیتی این کشور برای محاصره تروریستهای داعش در مرکز شهر الرمادی یک حلقه امنیتی در اطراف آن ایجاد کرده اند.

وی افزود: در پی تنگ تر شدن حلقه محاصره تروریستهای داعش در الرمادی، برخی از سرکردگان بلندپایه داعش از تونلها و گذرگاههای مخفی موجود در این شهر گریخته اند. برخی از سرکرگان این گروه تروریستی نیز با لباس زنانه و برخی دیگر نیز در پوشش غیر نظامی از این شهر گریخته اند.

*** دفع حمله تروریستهای داعشی به یک محله مسکونی در البغدادی

«مال الله العبیدی» مسئول نیروهای داوطلب عشایری در ناحیه البغدادی در استان الانبار اعلام کرد که این نیروها حمله تروریستهای داعشی به یک محله مسکونی در البغدادی را دفع کرده اند.

*** خنثی سازی یک خودروی بمب گذاری شده در در غرب سامرا

گروه تروریستی داعش از کشته شدن 4 تن از عناصر خود در شمال غرب سامرا در پی دفع حمله آن توسط نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در شمال غرب سامرا خبر داد.

نیروهای داوطلب مردمی با موشک یک خودروی زرهی بمب گذاری شده را در صحرای سامرا در غرب این شهر هدف قرار داده و آن را منفجر کردند. این نیروها همچنین سکوی پرتاب موشک داعش در  این منطقه را منهدم کردند. نیروهای داوطلب مردمی همچنین حمله داعش به ناحیه مکیشیفه در شمال سامرا را دفع کردند.

*** درگیری بین نیروهای عراقی و داعش در غرب تکریت

بعد از آغاز عملیات امنیتی برای آزادی منطقه خط اللاین در غرب تکریت درگیری هایی بین نیروهای امنیتی عراق و گروه تروریستی داعش در این منطقه در گرفت.

*** طرح داعش  برای حمله به پایگاهی در شمال صلاح الدین

نیروهای داوطلب مردمی همچنین حمله تروریستهای داعش که قصد داشتند با خودروی بمب گذاری شده پایگاههای این نیروها را در تپه های مکحول در شمال صلاح الدین هدف قرار دهند دفع کردند.


تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر