بازدید 3903

آدم ربایی برای انتقام!

کد خبر: ۵۴۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 19 November 2015
تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در یک پرونده آدم ربایی مشخص کرد که شاکی قربانی نقشه شوم یکی از بستگانش برای انتقام جویی شده است.

به گزارش خراسان، اسفند سال گذشته مرد 35 ساله ای با طرح شکایت آدم ربایی در پلیس آگاهی ادعا کرد: 2 مرد جوان با همدستی یک زن او را به منزلی در شرق مشهد کشانده اند و پس از کتک کاری حدود 2 میلیون تومان از وی اخاذی کرده اند.

شاکی این پرونده در تشریح ماجرا گفت: چندی قبل زنی با من تماس گرفت و ادعا کرد قصد خرید یک قطعه زمین را دارد. من هم که در امر خرید و فروش زمین فعالیت دارم، چندین قطعه زمین را در مناطق مختلف به او نشان دادم که در اثنای همین رفت و آمدها با یکدیگر آشنا شدیم تا این که روزی آن زن را به منزلش رساندم ولی او تعارف کرد که من هم به خانه اش بروم اما وقتی وارد منزل آن زن شدم ناگهان 2 نفر روی سرم ریختند و پس از آن که مرا کتک زدند پول هایم را به همراه اسلحه شکاری که داخل خودروام بود از من گرفتند و تهدید کردند که نباید این ماجرا را پیگیری کنم!

گزارش خراسان حاکی است: در پی ادعاهای این مرد بلافاصله گروهی از کارآگاهان دایره مبارزه آدم ربایی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی آدم ربایان مورد ادعای شاکی آغاز کردند. آنان پس از مدتی ردیابی های اطلاعاتی و رصدهای پلیسی موفق شدند متهمان این پرونده را شناسایی و با دستور قضایی دستگیر کنند. آنان در بازجویی ها مدعی شدند یکی از دوستانشان که شب وقوع حادثه با خودرو در بیرون از منزل منتظر گرفتن زهرچشم و انتقام از شاکی بود از آنان خواسته است تا از مرد 35 سال اخاذی کنند و آن ها قصد آدم ربایی نداشته اند.

با اعترافات متهمان، کارآگاهان مرد 30 ساله مورد ادعای آنان را که از بستگان شاکی بود نیز دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت کردند. بررسی های دقیق کارآگاهان اما روند این پرونده آدم ربایی را عوض کرد چرا که مرد 30 ساله در اظهارات خود عنوان کرد: «ر» (شاکی) از بستگانم است ولی من به خاطر یک سری موضوعات خانوادگی با وی دچار اختلاف شده بودم و از او کینه به دل داشتم. به همین خاطر هم نقشه ای کشیدم تا دوستانم از او زهر چشم بگیرند.

بدین منظور زنی را وارد ماجرا کردیم تا با «ر» ارتباط برقرار کند و او را به منزل مسکونی بکشاند. این گزارش حاکی است: با معرفی متهمان به دادسرا، تحقیقات برای ادعاهای طرفین پرونده ادامه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل