بازدید 1962

سفارت آمریکا باز شود، اسلام، والسلام!

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار سالک کاشانی درخصوص شنیده شدن مطالبی در مورد باز شدن سفارت ایران در آمریکا گفت: قطعاً مواضع ایران در رابطه با آمریکا و دولت آمریکا روشن است و دولت قصدی برای بازگشایی سفارت ایران در آمریکا ندارد.
کد خبر: ۵۴۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 17 November 2015
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار سالک کاشانی درخصوص شنیده شدن مطالبی در مورد باز شدن سفارت ایران در آمریکا گفت: قطعاً مواضع ایران در رابطه با آمریکا و دولت آمریکا روشن است و دولت قصدی برای بازگشایی سفارت ایران در آمریکا ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد سالک کاشانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: در اینجا باید ایام 25 آبان‌ماه را به مردم اصفهان تبریک بگویم، زیرا در این روز 370 شهید از این شهر تقدیم نظام شد که قطعاً مسئله مهمی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد با اصل سوم قانون اساسی مبنی بر طرد کامل استعمار و جلوگیری از نفوذ اجانب گفت: این روزها شنیده می‌شود که برخی از اعضای دولت مطالبی را در رابطه با باز شدن سفارت آمریکا در ایران و سفارت ایران در واشنگتن مطرح می‌کنند که قطعاً این مسئله یک نوع بیان سازش‌گونه است، از این‌رو از دولت تقاضا داریم که در جهت تحقق اشتغال، رفع بیکاری، مسکن، ازدواج و اقتصاد مقاومتی اقدام کند.

وی ادامه داد: باز شدن سفارت انگلیس مقدمه فتنه بزرگی بود و حال اگر سفارت آمریکا هم باز شود، اسلام، والسلام!

وی ادامه داد: چرا در مقابل فرهنگ نفوذ دشمن در لایه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اقدامی صورت نمی‌گیرد؟ مگر دعوای ایران با آمریکا کلامی است که اعلام می‌کنند که اگر آمریکا عذرخواهی کرد، بنابراین سفارتخانه‌ها می‌تواند باز شود؟

سالک کاشانی تصریح کرد: در اینجا از رئیس جمهور می‌خواهیم با قدرت در مقابل فرهنگ نفوذی که رهبر معظم انقلاب در چند وقت اخیر بالغ بر 70 بار به آن اشاره کرده‌اند، بایستند، زیرا ضرورت این مسئله حفظ نظام اسلامی، انقلاب و دین است.

محمدحسن ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: من همین الان از آقای قشقاوی سوال کردم که آیا در دولت محترم، مسئولان راجع به بازگشایی سفارت کشوری که اشاره کردید که حتی من نمی‌خواهم نام آن را ببرم و به هیچ وجه در ادبیات سیاسی ما ارتباط با آنها موضوعیتی ندارد، برنامه‌ای دارند؟ که وی در جواب گفت که چنین چیزی اصلا مطرح نیست. حال اگر نشریه‌ای مطلبی زده است، این مطالب در شأن و شئون مسئولان نظام و دولت نیست.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً مواضع ایران در رابطه با آمریکا و دولت آمریکا روشن است./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل