بازدید 14206
۱

بچه خوشگل ، مهمانی که 3سال از برنامه نود بزرگتر بود!

عزت اللهی درابتدا با شوخی های عادل درباره تپلی اش دردوران کودکی صحبت هایش را آغاز کرد و خودش را بچه خوشگل نامید و در ادامه نیز درباره فیلمی که در جریان بازی ملوان در زمان دانش آموزی اش از او تقدیر شد نیز خاطره هایش را به زبان آورد.
کد خبر: ۵۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 16 November 2015

هافبک جوان تیم ملی که در هفته های اخیر یکی از بهترین های تیم ملی لقب گرفته اما به دلیل مشکلات ویزا نتوانست همراه تیم ملی عازم گوام شود، در برنامه امشب مهمان عادل فردوسی پور بود. مهمانی که تنها 3 سال از برنامه نود بزرگتر بود!

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عزت اللهی در این برنامه درباره اتفاقات عجیب دوران زندگی اش صحبت کرد و با کلیپی از گلزنی پدرش به احمدرضا عابدزاده سورپرایز شد. او ضمن تشکر از پدرش که به او در راه رسیدن به این جایگاه کمک کرد آرزو کرد بتواند در آینده بهتر شود.

عزت اللهی درابتدا با شوخی های عادل درباره تپلی اش دردوران کودکی صحبت هایش را آغاز کرد و خودش را بچه خوشگل نامید و در ادامه نیز درباره عکسی که در جریان بازی ملوان در زمان دانش آموزی اش از او تقدیر شد نیز خاطره هایش را به زبان آورد.

بچه خوشگل ، مهمانی که 3سال از برنامه نود بزرگتر بود!

بچه خوشگل ، مهمانی که 3سال از برنامه نود بزرگتر بود!

پخش کلیپ دیگری از سعید عزت اللهی در زمانی که به تیم ملی زیر 10 سال دعوت شد و از سوی باشگاه ملوان مورد تقدیر قرار گرفت بخش دیگری از سورپرایز عادل فردوسی پور در برنامه اش برای هافبک دفاعی حال حاضر تیم کی روش بود. او بعد از اینکه وارد استودیو شدند این جمله عادل فردوسی پور که گفت در کودکی نیز خوش تیپ بوده اعلام کرد در کودکی به او می گفتند بیشتر از اینکه به او بگویند خوشتیپ «بچه خوشگل» می گفتند!

عزت اللهی در ادامه صحبت هایش اعلام کرد با توجه به تجربیات پدرش سعی خواهد کرد از این فرم خارج نشود و وارد حاشیه ها نشود: شاید بیشتر کسانی که مرا می شناختند فکر می کردند با توجه به خاطر پدرم به این جایگاه رسیدم و این بخاطر عدم پخش بازی هایم بود.

هافبک دفاعی تیم ملی درباره عدم بها دادن به بازیکنان جوان در لیگ ایران گفت: شاید قبل از حضور در اسپانیا فکر می کردم آنها خیلی خاص هستند اما وقتی در آن مجموعه حاضر شدم متوجه شدم هیچ جای دنیا استعدادهای ایرانی وجود ندارد. تنها تفاوت آنها سخت افزاری و برنامه ریزی است. آنها به این نتیجه رسیده اند که با بها دادن به جوانان می توانند به درآمدزایی نیز کمک کنند.عزت اللهی ادامه داد: جسارتی که مربیان ملوان در بازی دادن من انجام دادند باعث شد تا به این جایگاه برسم و از آنها ممنونم.

هافبک جوان تیم ملی در ادامه مراسم قرعه کشی برندگان هفته گذشته برنامه نود را برگزار کرد و پیش بینی اش از بازی ایران برابر گوام را نیز اعلام کرد: من کارهایم ویزایم را در روسیه به همراه حقیقی و آزمون انجام دادم اما به دلیل اینکه روابط سیاسی دو کشور روسیه و آمریکا خوب نیست ویزای ما را صادر نکردند. پیش بینی من از نتیجه بازی فردا هم برد دو بر صفر ایران خواهد بود.

عزت اللهی که شماره 6 را برای برندگان این هفته انتخاب کرد دلیل آن را علاقه به این شماره و پیراهنش معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد بتواند وارث خوبی برای این شماره باشد.عزت اللهی در ادامه درباره دوران حضورش در اتلتیکو مادرید گفت: ما با این تیم به دسته چهارم سقوط کردیم. فرناندز از تیم ما به بزرگسالان منتقل شد و برابر رئال مادرید بازی کرد. وی ادامه داد: ما در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی کردیم و قرعه کشی آن به این صورت بود که هر تیمی برابر تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید قرار می گرفت ما هم با آن هم قرعه می شدیم.

جوانترین بازیکن تیم ملی درباره حضورش در این تیم گفت: برای خودم هم حضورم در این تیم غیرمنتظره بود. انها اعلام کردند بازی هایم در جام جهانی جوانان را زیر نظر گرفته بودند و مسائل دیگر مثل حضورم در لیگ و انتخابم به عنوان پدیده در این انتخاب نقش داشت. در هفته دو یا سه جلسه با تیم بزرگسالان تمرین می کردم. روز اول که وارد تمرین بزرگسالان شدم جو فوق العاده ای دیدم. بزرگ های اتلتیکو در دو صف از ما استقبال کردند و این اعتماد بنفس ما را بالا برد. دیه گو سیمئونه نیز در تمرینات خیلی جدی بود.وی ادامه داد: وقتی این پیشنهاد شد نمی خواستم آن را بپذیرم. من تاکنون جدا از خانواده زندگی نکرده بودم و این برایم سخت بود. اما برای رسیدن به هدفم این سختی ها را تحمل کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
۳
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل