بازدید 4232
قطع همکارى با کواچ حرفه‌ای خواهد بود

داورزنی: با لوزانو می‌توانیم به المپیک برسیم

سیچلو و لوزانو ماه آینده برای امضای قرارداد به ایران می‌آیند و حدود یک هفته در تهران هستند و سپس برای دیدن بازی‌های انتخابی المپیک اروپا به برلین می‌روند چرا که تیم‌های دوم و سوم این مسابقات در ژاپن حریف ما خواهند شد. سپس سیچلو به ایران می‌آید و لیگ برتر را تماشا و بررسی خواهد کرد
کد خبر: ۵۴۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 16 November 2015

رئیس فدراسیون والیبال بعد از اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی که زمان زیادی طول کشید، گفت: سرانجام و پس ازهمه بحث‌ها و موشکافی‌ها «رائول لوزانو» را برگزیدیم و این انتخاب حاصل خرد جمعى بود و او را در به تحقق رساندن اهداف، نزدیک‌تر از دیگر گزینه‌ها یافتیم.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی درخصوص چرایی و چگونگی انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همانطور که پس از جام جهانی به مردم قول دادم، جلسات متعددی را به مطالعه علمی و به دور از هیجان در خصوص شرایط تیم ملی اختصاص دادیم و طی حدود 55 روز، با بررسی ریزبینانه و دقیق، تمام شرایط را سنجیدیم تا هدف بزرگ والیبال ایران یعنی صعود به المپیک با کمترین ریسک ممکن تحقق پذیرد و تیم ملی کشورمان بتواند از انتخابی المپیک سربلند بیرون بیاید. سرانجام و پس ازهمه بحث‌ها و موشکافی‌ها «رائول لوزانو» را برگزیدیم.

رئیس فدراسیون والیبال دلیل مهم انتخاب لوزانو را مدیر و روانشناس بودن وی برشمرد و گفت: لوزانو کارنامه و سابقه قابل قبولی در والیبال دنیا دارد. تیم‌ها و بازیکنان بزرگی را به جهان معرفی کرده و به المپیک رسانده است. او ضمنا یک روانشناس مجرب است. تیم ایران علاوه بر یک مربی با توانمندی‌های فنی بالا، به یک مدیر قوی و روانشناس مجرب هم نیاز دارد که با حضور لوزانو این نیازها تامین می‌شود چرا که بازیکنانش باید اول از همه با فکر خود بازی کنند. ما بازیکنانی داریم که قدرت فنی بالایی دارند و به مربی‌ای نیاز داریم که بتواند علاوه برهدایت فنی، از لحاظ روحی و روانی هم آنها را به درستی هدایت کند. فکر می‌کنم لوزانو بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان و همکارانش برقرار کند. این امتیاز لوزانو برای ما بسیار حائز اهمیت است. ضمن اینکه با توجه به شرایطش هفته اول آوریل و شاید هم زودتر بتواند به ایران بیاید و به همین دلیل فرصت دارد تا رابطه خوبی از لحاظ روانی با بازیکنان برقرار کند و تاکتیک ها و برنامه های فنی خود را به خوبی به بازیکنان و تیم تزریق کند.

داورزنی: با لوزانو می‌توانیم به المپیک برسیم

رئیس فدراسیون والیبال درباره محتوای قرارداد و زمان بندی حضور لوزانو در ایران گفت: ما با لوزانو و سیچلو به صورت مقطعی و در سه بخش یعنی انتخابی المپیک، لیگ جهانی و المپیک قراردادی حدودا شش ماهه امضا می‌کنیم . سیچلو و لوزانو ماه آینده برای امضای قرارداد به ایران می‌آیند و حدود یک هفته در تهران هستند و سپس برای دیدن بازی‌های انتخابی المپیک اروپا به برلین می‌روند چرا که تیم‌های دوم و سوم این مسابقات در ژاپن حریف ما خواهند شد. سپس سیچلو به ایران می‌آید و لیگ برتر را تماشا و بررسی خواهد کرد. همچنین در یک سفر به لهستان هماهنگی‌های لازم برای آغاز تمرینات تیم ملی را در اسفند ماه (با گروه حذف شده از پلی آف ) و در دهه اول و دوم فروردین (بازیکنان اصلی) را با لوزانو انجام خواهد داد.

داورزنی در خصوص پایان قرارداد اسلوبودان کواچ در ایران گفت: ما ضمن تقدیر و تشکر از کواچ به خاطر زحماتی که در این دو سال برای تیم ملی والیبال کشیدند، با وی هم برای فسخ قرارداد مذاکراتی انجام می‌دهیم و مطمئنا به صورت حرفه‌ای با هم قطع همکارى خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر