بازدید 2700

بيش از 500 کيلومتر مربع از جنوب حلب از دست تروريستها آزاد شده است

حدود شصت روستا در حومه جنوبی حلب آمده است: در این پیشروی ها شمار زیادی از عناصر مسلح که در میان آنها بیست و پنج نفر از سرکرده ها و مسئولان نظامی آنها دیده می شوند به هلاکت رسیدند. این امر باعث شد کسی که فرمانده کل جنبش احرار الشام نامیده می شود، افراد مسلح خود را بسیج کند و از آنها بخواهد برای جلوگیری از حملات ارتش به حومه جنوبی حلب بروند.
کد خبر: ۵۴۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 16 November 2015
ارتش سوریه با ادامه پیشروی در حومه جنوبی حلب، حدود بیش از پانصد کیلومتر مربع از این مناطق را آزاد کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، ارتش سوریه و مقاومت به پیشروی خود در حومه جنوبی حلب ادامه می دهند و توانستند روستای برنا در شمال العیس را پس از عقب نشینی عناصر تروریست از آنجا، آزاد کنند. نیروهای ارتش سوریه اخیرا بیش از 60 روستا را در مساحتی به وسعت بیش از 500کیلومتر مربع آزاد کردند. در همین حال بیش از بیست و پنج نفر از سرکرده های افراد مسلح نیز به هلاکت رسیدند.

ربیع کلاوندی خبرنگار العالم در سوریه در گزارشی گفت: موفقیتهای ارتش سوریه همچنان ادامه دارد و توانسته است حدود پانصد کیلومتر مربع از مناطق حومه جنوبی حلب را از زمان آغاز عملیات در این منطقه، آزاد کند. ارتش سوریه پس از سیطره بر تپه العیس که بر بخشی از مناطق اطراف مشرف است، روستای برنا را در شمال العیس آزاد کردند.

یکی از فرماندهان نیروهای ارتش سوریه گفت: «هم اکنون در منطقه العیس هستیم. نیروهای ما در حال پاکسازی منطقه ای در فاصله پانصد متری بزرگراه بین المللی حلب به دمشق هستند. منطقه ای به طول بیست و هشت کیلومتر و عرض بیست کیلومتر (در حومه جنوبی حلب) آزاد شده است. »

در ادامه گزارش با اشاره به آزادی حدود شصت روستا در حومه جنوبی حلب آمده است: در این پیشروی ها شمار زیادی از عناصر مسلح که در میان آنها بیست و پنج نفر از سرکرده ها و مسئولان نظامی آنها دیده می شوند به هلاکت رسیدند. این امر باعث شد کسی که فرمانده کل جنبش احرار الشام نامیده می شود، افراد مسلح خود را بسیج کند و از آنها بخواهد برای جلوگیری از حملات ارتش به حومه جنوبی حلب بروند.

فرمانده سوری در ادامه سخنان خود گفت:« هم اکنون نیروهای ما در روستای برقوم پیشروی می کنند. افراد مسلح از همه مناطقی که ارتش وارد آنجا می شود، می گریزند، حال آن که در ابتدا مقاومت می کردند ولی پس از آن که دیدند ارتش به هر حال وارد این مناطق می شود، تعدادی از آنها به هلاکت رسیدند و بقیه نیز فرار را بر قرار ترجیح دادند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار