بازدید 4720

نتایج کامل مقدماتی جام جهانی درآسیا/همه بزرگان بردند

در مهمترین بازی این دور ، تیم ازبکستان موفق شد کره شمالی صدرنشین را با نتیجه 3 بریک در تاشکند شکست دهد تا با یک بازی کمتر به سه امتیازی این حریف سخت برسد. ازبک ها دقیقه دوم بازی گل اول را از کره ای ها دریافت کرده بودند.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲ 13 November 2015

مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و پیکارهای انتخابی جام ملت‌‌های ۲۰۱۹ قاره آسیا پنج‌شنبه در سراسر قاره پهناور آسیا برگزار شد و در گروه های مختلف نتایج زیر به دست آمد.

گروه A

فلسطین و امارات موفق شدند مالزی و تیمور شرقی را در گروه نخست گلباران کنند. فلسطین و امارات مقابل مالزی و تیمور شرقی قرارگرفتند و فلسطین در امان پایتخت اردن موفق شد 6 بر صفر تیم افول کرده مالزی را درهم بشکند. همچنین امارات توانست تیمور شرقی را 8 بر صفر شکست دهد.

گروه B

تیم ملی فوتبال استرالیا معروف به کانگوروها درکانبرا موفق شد ۳ بر صفر قرقیزستان را شکست دهد. جدنیاک ۴۰، کی‌هیل ۵۰ و آمیروف(بازیکن حریف) برای استرالیا گلزنی کردند.درگروه B اردن با ۵ بازی صاحب ۱۳ امتیاز و صدرنشین است و استرالیا نیز با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. در این گروه همچنین تاجیکستان با ۵ گل از سد بنگلادش قعرنشین و یک امتیازی عبور کرد.

گروه C

در این گروه مالدیو میزبان هنگ‌کنگ بود که با یک گل مغلوب حریف شد. هنگ‌کنگ با این برد بسیار حساس بیرون خانه، با 13 امتیاز در رده دوم  گروه قرار دارد و مالدیو با 3 امتیاز چهارم است. تیم ملی چین درمصافی آسان و خانگی بوتان را ۱۲ بر صفر شکست داد.تیم برنده در نیمه نخست 7 و در نیمه دوم 5 گل زد. پر جمعیت ترین کشور دنیا با این پیروزی به رده سوم گروه چسبید تا با یک بازی کمتر نسبت به هنگ کنگ سه امتیاز عقب باشد و همچنان خطر صعود نکردن را لمس کند.

گروه E

تیم قدرتمند ژاپن نیز با نتیجه 3 برصفر از سد سنگاپور گذشت و با 13 امتیاز بالاخره از سوریه 12 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی گروه E پیشی گرفت . همچنین تیم ملی افغانستان در ورزشگاه تختی تهران 3 بر صفر از سد کامبوج گذشت. مصطفی زازی در دقیقه 47نیمه نخست، «روح‌الله امینی» در دقیقه 78 و «خیبر امانی» در دقیقه 90 برای تیم ملی افغانستان گلزنی کردند.

گروه F

تیم ملی تایلند در پیکاری خانگی موفق شد ۴ بر۲ تایوان را مغلوب کند تا فاصله اش با عراق را به پنج امتیاز برساند. تیم عراق سه شنبه آینده مقابل تایوان بازی خواهد کرد تا شاید فاصله را کم کند.

 گروه G

تیم کره‌جنوبی میزبان میانمار بود که با پیروزی پرگل 4 برصفر میهمان ضعیفش را بدرقه کرد. کره‌جنوبی با این پیروزی 15 امتیازی شد و صدرنشینی خود را در گروه G تثبیت کرد. میانمار هم با 4 امتیاز در رده چهارم جدول این گروه قرار دارد. تیم لبنان لائوس را با هفت گل درهم کوبید تا همچنان بالاتر از کویت در رده دوم گروه قرار داشته باشد.

گروه H

در گروه آخر، مهمترین بازی این دور از مسابقات برگزار شد و تیم ازبکستان موفق شد کره شمالی صدرنشین را با نتیجه 3 بریک در تاشکند شکست دهد تا با یک بازی کمتر به سه امتیازی این حریف سخت برسد. ازبک ها دقیقه دوم بازی گل اول را از کره ای ها دریافت کرده بودند. یمن جنگ زده نیز با زدن گلی در نیمه دوم یک برصفر برنده دیدار خارج از خانه با فیلیپین شد تا در حد خودش شگفتی بسازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر