بازدید 3651

ارسال پرونده بازداشتی‌ها به دستگاه قضایی

برخی از رسانه های داخلی سفارش بیگانگان و سرویس های خارجی را در داخل منتشر می کنند تا بتوانند براساس اراده آنها در جهت دهی به افکار عمومی موثر واقع شوند.
کد خبر: ۵۴۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 10 November 2015
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برخی از رسانه های داخلی سفارش بیگانگان و سرویس های خارجی را در داخل منتشر می کنند تا بتوانند براساس اراده آنها در جهت دهی به افکار عمومی موثر واقع شوند.

سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بحث نفوذی واقعیت است و امروز با آن مواجه هستیم. اگر به اظهارنظرهای مقامات غربی و به ویژه آمریکایی ها توجه کنیم این مسئله اثبات می شود.

وی افزود: اظهارنظرهای مقامات غربی و به ویژه آمریکایی ها نشان می دهد که چه نیت های برای استفاده از برجام دارند و به خوبی نیت های آنها مشخص می شود.

جوانی با بیان اینکه در یک کلام می توان گفت آمریکایی ها به دنبال این هستند که از طریق توافق هسته ای و عادی سازی رابطه به محیط داخلی ایران ورود پیدا کنند اظهار داشت: آنها به گمان خودشان می خواهند به تحولات در داخل جامعه ایران شتاب ببخشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آنها می خواهند وضعیت داخلی ایران را از یک وضعیت انقلابی و استکبار ستیزی خارج کنند که در بسیاری از اظهارنظرهای مقامات آمریکایی این مطلب دیده می شود.

کسانی که نفوذ را زیر سوال می برند همان کسانی هستند که فتنه ۸۸ را انکار می کنند


وی خطاب به کسانی که امروز به نوعی امر واقعی بودن نفوذ را زیر سوال می برند و آن را توهم و مسئله ذهنی و سوژه ای برای برخورد با مخالفین می دانند تاکید کرد: اینها همان کسانی هستند که یک فتنه بزرگ مثل فتنه ۸۸ را نیز انکار می کنند. متاسفانه افرادی داریم که با هر دلیل و انگیزه ای نمی خواهند واقعیت های موجود را بپذیرند.

جوانی ادامه داد: در سال ۸۸ کشور ما با یک فتنه بسیار بزرگ مواجه شد و در این فتنه نقش بیگانگان کاملا مشخص بود. نقش شبکه ها و رسانه های خارجی و برخی از موسسات و سفارتخانه ها کاملا هویدا بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در حالی می بینیم عده ای فتنه ۸۸ را انکار می کردند که آن فتنه یک واقعیت بود و کشور را به سمت بحران می برد و آشوب ها، خسارت ها و ناامنی هایی را یک عده به کشور وارد کردند.

وی افزود: به نظر می رسد کسانی که امروز به انکار فتنه روی آورده اند و آن را با یک مسئله ذهنی و دور از واقعیت می دانند، همان کسانی هستند که بدنبال زمینه سازی برای نفوذ بیگانه در کشور هستند و به نوعی تعلق خاطر به خارج دارند. آنها منافع دنیایی و زود گذر خود را در ورود خارجی ها و بخصوص آمریکایی ها به ایران می دانند و آنچنان که باید و شاید تعهداتی نسبت به استقلال کشور و عزت ملی ندارند.

اشتیاق آمریکاییها برای ورود به محیط داخلی ایران


جوانی با اشاره به اینکه آنچه مقام معظم رهبری در مورد نفوذ فرموده اند براساس اسناد معتبر است، تاکید کرد: آمریکایی ها برای ورود به محیط داخلی ما اشتیاق دارند و تصور می کنند علت اصلی شکست های آنها در مقابل ایران در سال های گذشته فاصله ای است که با ایران داشته اند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آنها تصور می کنند با ورود به محیط داخلی ایران،  بر جامعه ایران و حوزه های گوناگون آن می توانند اثر بگذارند اظهار داشت: اینجاست که مقام معظم رهبری هشدارهای خود را دادند و اتفاقی که در روزهای اخیر رخ داده براساس اسناد معتبر است.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که توسط اطلاعات سپاه بازداشت شده اند پرونده شان به مقامات قضایی فرستاده خواهد شد ادامه داد: آنجاست که مشخص می شود اینها با سرویس ها و شبکه های خارجی ارتباط داشته اند یا نه؟ آیا خط دهی به اینها از ناحیه بیگانگان صورت می گرفته است یا خیر؟.

جوانی گفت: بحث نفوذ به این معنا است که افرادی در رسانه های داخلی دیکته نویس آن چیزی باشند که از بیرون به آنها ابلاغ می شود و آنها خواسته هایشان را از طریق این عوامل دنبال کنند.

برخی از رسانه های داخلی سفارش بیگانگان را منتشر می کنند


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ما امروز با چنین وضعیتی مواجه هستیم و برخی از رسانه های داخلی سفارش بیگانگان و سرویس های خارجی را در داخل منتشر می کنند تا بتوانند براساس خواست و اراده آنها در جهت دهی به افکار عمومی کشور موثر واقع شوند.

وی تصریح کرد: فکر می کنم کسانی که بحث غیر واقعی بودن نفوذ را مطرح می کنند و آن را یک امر ذهنی می دانند باید در مورد خودشان تامل کرد و دید که آنها در این صحنه چه نقشی ایفا می کنند؛ اگر هم بی اطلاع هستند که باید به دنبال دلایل، اسناد و مدارک باشند.

جوانی با اشاره به اینکه درباره دستگیری های اخیر با گذر زمان بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد افزود: در آن زمان مشخص می شود که افرادی که متهم هستند بی دلیل و مدرک نیست.

ملت ما بهای سنگینی برای استقلال پرداخته است


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم باید اینها را بشناسند و تکلیفشان را مشخص کنند. ملت ما بهای سنگینی برای استقلال پرداخته و اجازه نمی دهد بیگانگان در سرنوشت آنها دخالت کرده و خواسته های خود را در ایران اعمال کنند.

وی با اشاره به وجود بحث نفوذ در تاریخ ایران اظهار داشت: در دوران قاجار، مشروطه و پهلوی تاریخ تلخی داشتیم و جریانات روشن فکری وابسته به غرب خیانت هایی را به این ملت کردند و زمینه ها را برای تسلط بیگانگان فراهم کردند.

جوانی گفت: با وجود چنین پیشینه ای مقام معظم رهبری هشدار داده اند و ما باید حساس باشیم،  نه اینکه کسانی بیایند و از اساس این موضوع را زیر سوال ببرند؛  کسانی که این کار را می کنند باید در مورد خودشان سوال شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر