بازدید 4705
۲
واکنش

فرشته کریمی: دستورروحانی، تودهنی به بعضی ها بود

حتما کار سختی بوده که آقای رییس جمهور هم ورود کرده اند. نگاه ویژه ایشان به بانوان باعث می شود تلاش خاص تری برای موفقیت بکنیم و البته از همین جا از طرف همه بچه ها می گویم : روحانی متشکریم.
کد خبر: ۵۴۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲ 10 November 2015

فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال آسیا از توجه ریاست جمهوری به تیم بانوان بسیار خوشحال است .به او که به همراه سایر هم تیمی ها خود را آماده حضور در تورنمنت گواتمالا می کند، دراین باره گفت : اول از همه دوست دارم تشکر کنم از آقای رییس جمهور که  با حمایت ایشان به گرندپریکس می رویم، ما امروز مدارک به فدراسیون دادیم و زمان سفرمان در دوسه روز آینده مشخص می شود.

او درباره اشتباه اطلاق عنوان جام جهانی به گرندپریکس هم می گوید: این مسابقات رسمی نیست و ششمین دوره اش برگزار می شود . این رقابت ها  زیرنظرفیفا نیست و برخلاف اسمش جایزه خیلی بزرگی هم ندارد اما حق ماست دراین مسابقات شرکت کنیم و هر ساله از ما دعوت می شود. گرندپریکس مسابقات کمی نیست و آنها می توانستند تیم های دیگررا دعوت کنند. گرندپریکس با توجه به حضور تیم های برزیل، اسپانیا و پرتغال در سطح بالایی انجام می شود و باعث بالا رفتن تجربه ما می شود.

فرشته کریمی: دستورروحانی، تودهنی به بعضی ها بود

کریمی سپس از سابقه رویارویی با برزیل حرف می زند و می گوید: دو بار با برزیل بازی کرده ایم و باخته ایم، 2 بار با اسپانیا و 3 بار با پرتغال. با روسیه هم اینقدر بازی کردیم که تعدادش از دست مان خارج شده. گروه ما خیلی سخت است و تیم اول و سوم جهان در آن حضور دارند. پرتغال و برزیل. ما و کاستاریکا هم هستیم. برزیل مجزا از دیگر تیم ها هست ولی شکست دادن پرتغال اولویت اصلی ماست و این اتفاق نشدنی نیست و مگر کسی فکر می کرد ما ژاپن را ببریم؟

او درباره فدراسیون فوتبال هم گفت: ما مسئله ای از نظر هزینه نداشتیم و فقط مشکل ویزا داشتیم. حتما کار سختی بوده که آقای رییس جمهور هم ورود کرده اند. نگاه ویژه ایشان به بانوان باعث می شود تلاش خاص تری برای موفقیت بکنیم و البته از همین جا  از طرف همه بچه ها  می گویم : روحانی متشکریم. ایشان تو دهنی زد به کشورهایی که فکر می کنند بانوان ما محدود هستند.

حرفهای آخر کریمی: حیف بود برای بانوان ما که اگر نمی توانستند در این مسابقات شرکت کنند. خیلی از بچه ها ممکن است آخرین تورنمنت شان باشد و خیلی خوب است که می توانند رقابت های جهانی را تجربه کنند و حسرت نخورند. ما هم می خواهیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و البته این را هم بگویم که قهرمان نمی شویم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
درود بر روحانی
درود بر ورزش بانوان
شکست تیم فوتبال .. شکست کشتی فرنگی در امریکا ... شسکت تیم والیبال ایران به صورت فجیع در لیگ جهانی ... شکست فوتسال مردان و ... همه و همه تو دهنی روحانی بود به مردمی که بهش رای دادن . با تشکر از دوسال بیکاری و علافی دولت یازدهم . موفق باشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی