بازدید 10640

تداوم بارش برف و باران در تهران تا پنجشنبه

با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور و تاثیر آن بر دامنه های جنوبی البرز از جمله استان تهران از امروز تا روز پنجشنبه شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات در منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۵۴۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 09 November 2015
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور و تاثیر آن بر دامنه های جنوبی البرز از جمله استان تهران از امروز تا روز پنجشنبه شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات در منطقه خواهیم بود.
 
امین حسین نقشینه روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در پی این بارش ها دمای هوای استان تهران در این مدت یک تا دو درجه کاهش و هوا سردتر می شود.

وی گفت: آسمان امروز تهران ابری همراه با بارندگی و غبار محلی و در برخی ساعات بارانی خواهد بود.

نقشینه افزود: آسمان فردا و نیز روز چهارشنبه استان تهران نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارندگی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

بنا به اظهار کارشناس هواشناسی، بیشینه و کمینه فردا صبح تهران به ترتیب 15 و هشت درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوای روز سه شنبه و کمینه صبح چهارشنبه 14 و شش درجه سانتیگراد خواهد بود.

نقشینه با بیان اینکه بارش برف خفیف در شهرستان آبعلی از اوایل صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد تصریح کرد: دمای هوای امروز این شهرستان یک درجه بالای صفر است که تا ظهر به پنج به درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: با بارش های اخیر میزان آلودگی هوا در هفته جاری کاهش می یابد و ناپایداری های هوای تهران پنج شنبه به شکل وزش باد خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر