بازدید 4117
۲

فسخ اسکوچیچ با فولاد پیش از امضا با سپاهان

سپاهانی‌ها مذاکرات خود را با دراگان اسکوچیچ انجام داده‌اند و این مربی کروات آخرین مرحله از مذاکراتش را با مسئولان باشگاه سپاهان انجام خواهد داد تا قراردادش را به امضا برساند.
کد خبر: ۵۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 09 November 2015

سرمربی حال حاضر فولاد خوزستان برای حضور روی نیمکت سپاهان اعلام آمادگی کرده و سپاهانی‌ها نیز اکنون منتظر هستند تا این مربی قراردادش را با باشگاه فولاد فسخ کند و راهی اصفهان شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهانی‌ها مذاکرات خود را با دراگان اسکوچیچ انجام داده‌اند و این مربی کروات آخرین مرحله از مذاکراتش را با مسئولان باشگاه سپاهان انجام خواهد داد تا قراردادش را به امضا برساند.

منوچهر نیکفر، رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت مذاکره اسکوچیچ با این باشگاه گفت: مذاکرات خوبی با این مربی داشتیم و باید بگویم شانس اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت سپاهان از سایر گزینه‌ها بیشتر است. وی درباره اینکه این مربی چه زمانی قراردادش را به امضا می‌رساند و معارفه خواهد شد، گفت: ما منتظر اسکوچیچ هستیم تا شرایط حضورش در اصفهان مهیا شود. هر زمانی که او آماده حضور در اصفهان شد و مشکلی برای عقد قرارداد نداشت، قرارداد را به امضا می‌رسانیم. این اتفاق هم تا یکی دو روز آینده رخ خواهد داد و مطمئن باشید نمی‌گذاریم کار به هفته آینده کشیده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هردوباشگاه از یک آخور تغذیه میشند مدیر کشک...
ایشون که عملکرد خوبی نداشته ودر حد سپاهان نیست چرا دارید اشتباه میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار